Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

brodsmulan- hahaha..jasså så du va 19 när du fick första då? ja va kul för honom om han önskat sig det så länge!

mysan- men jag väntade från kvart i till 3 minuter i sen va jag tvungen att springa till min föräldra grupp...vart stog du? jag sirkulera runt vi station och kolla efter dig till slut ställde jag mig där man går av bussarna men ingen jenny??

Druvan- overallen jajg har till kevin finns på polarn& pyret såg jag 395 kronor så du gör nog ett klipp om du köper den för 100 kr av mig ! du kan gå in på polarn&pyret och kolla på nätet om du e nyfiken hur den ser ut..mörkblå! nu ska ajg beställa en overall från hm ..har 50% rabatt där så det blir bra pris den mörkblå med snobben har magnus bestämt så då får det bli den! själv e jag så velig sååå..

• englamax

druva- nej nu var det en annan overall jag ska köpa e lite velig..men det vart en mörkblå nävernylon overall...lite tuffare tyckte jag!

Peand- hej ..det e inte bra..jag sitter still;-( it hurts...nu sover glader...då blir det väl tidigt i morn kanske..who knows? ja börjar känna mig riktigt hemma på wiener men det blir lite privat och mysigt andra fik har ofta så öppet och man hör va alla pratar om ...men du ska veta att jag har absolut ingent emot att jesper e med..tycker han e hel skön...och max gillar juh honom oxå

• englamax

näver overall???? har ni hör talas om det nån gång Näver....skrev nog liten fel..Bäver ska det va..sorry

• englamax

sitter här och väntar in Idol...

• englamax

sugen på kladdkaka med grädde vart jag oxå...Magnussss *ropar
    nej jag ska inte skicka me han men man kan juh alltid fråga om han e sugen att åka lite bil!!

• englamax

mysan- hahaha...ja det är snällt att du sparar pruttarna i skötväskan åt mig...hahaha

Druvan- det e den bruna fast i färgen mörk blå...dom visar inte alla färgerna finns röda oxå tror jag!

• englamax

linda- efterlyst här..alltså jag tittar på det..försäker höra oxå men Max har massa knasiga höga ljud för sig så jag hör dåligt...hoppar in i pausen

Morotsmamman- ja med undantag då bara inte det hoppar in massa från alla håll & kanter för då blir det rörigt men välkommen du!!

• englamax

nej men hörde ni!!!! Max e vaken ...hur länge ska vi sova i morn då igentligen om han vanligt vis somnar 8 och sover till tio elva? kankse vi sover till två imorn:-O ...nej så illa ska det väl inte bli...ses i nästa paus!!

• englamax

peand- ja det vart kladdkaka med grädd...åt så jag höll på att kräkas. jag lovar att säga till den dagen jag känner att dte börjar bli jobbigt ingen fara! jag minns juh själv hur det va när man va liten det va juh spännande...

• englamax

efterlyst..visst e det skrämmande men välkommen till värkligheten..ungefär....ja fy fasiken för scrödersbacke...jag va väldigt vaksam när jag gick ner idag och då va klockan ändå mitt på dagen....fy fan va det händer massa skit ilinde!!

Svar på tråden LindeMammor05