Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

morotsmamman- idag e det kyrkis så det e vad som händer för de flästa av oss här inne...

penad- det e en farbror här och lagar våran duch så jag hoppas han e klar snart så jag hinner ducha innan kyriks *morr
    men gå in här innan du åker så får vi se om jag liftar med dig ..kanske kommer senare ....

• englamax

peand- magnu kjutsar ner mig... om du hann läsa detta annars får jag försöka hinna till kvar över*

• englamax

japp då ses vi där nere ja! ska göra iordning max nu...sju sovarn!

• englamax

Fika torsdag 15/9 kl 10:30 ...träffas utanför lindeträffen*

johanna & max
    petra & jonas
    jessica & kevin
    maria & patrik
    michelle & jakob

mysan- när jag var till min frisör efter jag fått max tyckte hon både att jag tappar mycket hår och har blivit mörkare i min utväxt....så det e väl så!

peand- det va juh typiskt att den pappan inte ringde i går då! pappor!!

• englamax

petra- har du fått nå svar från carolina och maria om fika på torsdag!

måste bara berätta en rolig sak...va på rya idag och då va det en liten tjej på kanske knappt 3 år som snatta...efter att dom gått ut i från butiken så gick det 5 min så komdom tillbaka och flickan fick gå fram till kassan och erkänna sitt brott och betala den! en duktig mamma som drog me dottern in igen och fick betalaför den och redovisat om att man absolut inte får göra så..så jag tror inte hon gör om det! mamman kunde juh lika gärna struntat i det och åkt hem för butiksägarna märkte juh inge...tyckte jag va bra gjort av mamman så flickan förstår att man inte gör så..

• englamax

peand- trött som en gnu..fick juh gå upp tidigt idag kl 8 kom dom ju och laga duschen...nej nu drar jag mig ur...natti natti

• englamax

Fika torsdag 15/9 kl 10:30 ...träffas utanför lindeträffen*

johanna & max
    petra & jonas
    jessica & kevin
    maria & patrik
    michelle & jakob
    kristina & lucas
    ev. angelika & tuva

• englamax

petra- HEJ! du det lät inge vidare att du fått stå ute en timme i rusket...ja ajg minns oxå hur hämskt det va och man fick inte änns va inne i koridoren..det e sjukt hur det e! men gud va trligt för er att jesper e lite utsatt i skolan..ja jag tycker absolut du ska ta tag i saken innan det går längre...jag kunde själv va jäklig mot andra barn när jag va liten men jag fatta juh inte hur illa dom tog åt sig och det va alldrig nån som tog tag i saken häller..förstod när jag vart äldre vad jag gjort och har fruktansvärt dåligt samvete idag ..men när man e barn så kan man juh va lite ego och inte kan tänka sig in i andras situationer och hur illa dom kanske blir och må av bara en sak man kasta ur sig fast man kanske inte menade så...ja urs mobbning e det värsta jag vet! önskar att nån tagit in mig i ett rum och förklarat konstkvenserna när jag va taskig mot nån..att den kanske gick hemma och grubblade på det jag sakt eller så...

FY FABIAN VILKET DEPPIGT VÄDER!!!

Svar på tråden LindeMammor05