LindeMammor05
PETRA- Hoppas jonis blir bättre snart...drygt när man inte vet vilket det är som spökar!
PETRA- Hoppas jonis blir bättre snart...drygt när man inte vet vilket det är som spökar!
kikar in lite..måste juh få en paus i mitt diskande och ytligt städande... ja det va värst va knöliga dom va idag då ..men max har nu sovit i 1 ½ timme snart ... hoppas han sover ett tag till...nej nu ska jag återgå till mitt göra här....laga mat nästa projekt*
Hallo! hoppas allt e bra med alla bäsar och mammor...solen tittade fram på eftermiddagen trots allt..det kunde man inte tro...
städning...hm...tror ni jag städat klart eller...kanske inte! ikväll ska jag va riktigt hurtig då ska jag följa med michelle på Arobic..äntligen efter alla år jag tänkt börja! nej nu ropar maxen så nu måste jag springa...
ska vi säga wiener eller? då vet vi att vi får plats oxå.....lika bra kanske?
¨åste kolla idol..ses imorn ...god natt*
solhöjden- nu får du faktist ta och komma...gick upp tidigt enbart för din skull annars hade vi tagit fikat senare
max e en riktig sju sovare...han sover till 10 halv 11 varje dag men jag ska strax rycka upp honom..det lät taskigt...men jag ska försöka pussa liv i han då om det lät bättre!
fasikol va jag e trött...
isaccc- nån favorit har jag ännu inte fått...men jag tycker det utlänska tjejen med snelugg som e ganska smal e duktig ...om du förstod vem jag menade...svartling började gråta när hon sjöng duett med nån kille!
jaha då va det bara nya kvar på fikalistan...bara jag som e vetteran höll jag på och säga..då hade vi juh inte behövt tagit fikat så tidigt *suck
jenny- jag skrev juh i din gästbok i går på dagen..såg du inte det? var på arobic igår...vet inte om ajg ska idag med..det beror på hur mörbultad jag känner mig idag..har inte vågat känna efter riktigt
men jag kan säga att det var ritkigt kul och jobbigt!
mysan- ja arobicen e mån-ons-tors så får man gå bäst man vill..det e gratis prova på nu några gånger! jag ska känna efter om jag orkar gå ikväll med! kan skriva till dig när jag kommer hem efter fiket hur jag känner då!
ja hahaha...här e vi lätt roade...tokigt*
druvan- jaha --max sover som en gris ..ska gå och göra mig i ordning och sedan dra upp honom...hungrig e jag oxå måste ta lite frulle nu...ses sen*