LindeMammor05
hem och vänder! fint väder vi fick på marken....
hem och vänder! fint väder vi fick på marken....
hej kära vedevågare ..jag kan tala om för er att det var automat larm..ni vet mannen här jobbar ju för utryckning.se ..så nu slipper ni fundera mer på det
hej petra nej visst e jag e svikers ...gick på marken istället! missade jag nåt eller? jo precis vi har juh setts 2 ggr denna vecka så vi kanske klarade oss utan varandra idag..får hålla oss tills på tisdag
nej men jag och michelle kom inte ner förens halv tolv och så mötte vi upp christina och hennes man sen kuta vi runt där och klockan for iväg ...hem och käka och sedan ner för ett pass till med magnus och hans föräldrar och då blev det lite mer chopping
alltid lika kul att ha med svärföräldrarna då man slipper röra sin egen plombok
längtar till kopperbergs marken jag med..och då har man nyss fått pengar oxå!!! *god natt *
ja den där bersingen står det inte mycket intresant i och man kan juh läsa den gratis på nätet! men va bra att man kan bada med kottarna...måste göra så fort dom öppnat..när öppnar dem? jo jag handlade faktist ingenting åt mig själv..jo en folkagris hallona-salt men annars vart det bara till max! ´njen u ska jag gå och äta frukost och försöka komma på nåt kul man kan göra idag..
petra- Ska jag skratta eller gråta.....stackars jonas!!! vilken syn det måste vart! hur gick det till kan man undra? bfontän spya eller?
men oj vilken dunder kur den där camebridge!! träffade mamma igår och huga mig va liten hon blivit(jämfört med förut) det e juh helt otroligt va ni rasar petra *gapar*
cicci- hahaha..nu berätta du nåt för fel person...när jag vägde 62 kg åt jag camebridge och gick ner till 56 min ideal vikt och en ligt bmi ska man ligga mellan 56-68 när man e min längd 168... men jag har inte gått upp nånting efter det och ändå har jag inte ansträngt mig för att inte göra det! men det e så att e man inte nöjd med sin kropp så e det juh upp till var och en..kan förstå att ni som e överviktiga kan skratt åt att man väger 62 inte e nöjd! men jag e 168 och väger 65 och e jätte nöjd skulle bara vilja ha lite mer muskler oxå! jag åt 2 veckor sammanlagt men då började jag äta ett mål om dagen efter 1 vecka och ökade på och efter 2 veckor slutade jag helt..gick inte upp ett smack! jag älskar mat och en och annan godis bit går väl ner
CICC- 56 kg mena jag att jag väger..kastar om siffrorna lite *haha
jag e lite grummlig i mina förklaringar ...alltså jag åt sammanlagt i 2 veckor sen sluta jag helt*
brodsmulan- ja jag mådde jättebra..mådde bättre när jag åt änn innan jag började med det..man fick en kick på nå vis...visst var man svag första dagarna men 3:dje dagen då vände det totalt , fick energikick och kände mig på topp hela tiden men behövde inte äta länge för att nå min ideal vikt så jag vet inte hur det hade vart att äta länge men vänner som ätit längre stunder har inte klagat!!
Petra- skönt att du förstår!! jo mamma vägde 108 kg när hon började med camebridge och har ätit i 1½ månad och gått ner 16 kg...hennes mål e 80 kg men hugans vilken skillnad det e ....jag ser juh på dig hur du rasar även fast vi träffas oftast 2 gånger iveckan ..mamma träffar jag kanske med 2-3 veckors mellanrum så därför blir juh att jag ser det mer på henne! men ni e otroligt duktiga...mamma har juh ingen hunger så i bland så kommer hon på att hon glömt ätit ett mål soppa så då får hon skynda sig att ta en bara för näringens skull!
Petra- jag kan gärna ta din plats på planet