Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max

• englamax

petra- åhh jag hitta en jätte snygg napp på monster nappar..det e i camoflage men jag ringde dit och nappen e en sån som svänger upp i gommen om du förstår vilken sort jag menar och sånna tar inte max..huuuu....riktigt trändig bebis med camoflage napp..

• englamax

jenny - men det e väl kanon om vi kan va hos dig!! men tänk om vi blir 9 st denna fika med..får vi plats ...akta så du inte sakt för mycket nu!! men det vore juh kanon..kanske vi ksulle handla med pizza hem och käka hemma hos dig?? en tanke bara ...

• englamax

petra- elon ska juh flytta ..ska visst bygga nytt vid rondellen...vi kanske skulle öppna barnvagns fik i deras lokal

• englamax

eller varför inte öppna en pizzeria...vi som har så dåligt med det i stan...*tzihihi

• englamax

om michelle och kristina ska med kan juh kanske jag och jessica lifta annars tar vi buss om inte magnus jobbar kan han köra oss..

• englamax

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max
    Jenny & Levina
    ev. petra, jesper &jonas

här tacklar vi bort personer från listan så man får lägga tillbaka...petra!!!

• englamax

petra- ja nå sånt skulle vi ha i stan..mumma

• englamax

jenny- kollade bussar och det går ganska bra...går så vi e framme 11 eller 13 ...om vi inte liftar med nån...men ska vi boka nån av dom tiderna som passar bäst för dig?

Svar på tråden LindeMammor05