Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

petra- minsta storlek i katalogen va 86 ..på internet alltså! vill ha gröna va ner på titt in idag och handlade kälder till max..orkade inte åka till örebro, får gö det nästa vecka! hittade iaf 3 snygga tröjor *chockad men det kostar juh inte billigt!!
    men du det va juh knasigt att du inte hörde mobilen..stackarn..hur e det med han nu då? öm iansiktet bla ..eller! vilka härliga klder jonas hade på sig idag förästen..tyckte dom va jätte fina och härliga färger! det va juh synd att inte du ska med imorn!! hm.... nej nu ska jag skutta tillbaka till max på golvet.. hörs kanske senare..efter IDOL

• englamax

druvan- ja om ett barn åker me michelle och kristina och 2 vuxna och ett barn åker med elin så går det juh bra på det viset...med elin gick det bra det är bara att höra med michelle....

• englamax

hallo...jag åker med michelle så kan jag visa vägen..jag ringer henne!

• englamax

petra- ja jag gilla stilen på bilarna ,och snyggt när det va massor så där ,och en härlig blå färg! ja hoppas du hinner förbi då i morn!

Jenny- jo du har rätt i att det e juh trevligare och mer ekonomikst med en salld änn en flottig pizza.... mumsig...nån dressing kanske så det inte blir så tort..eller (gillar inte orange dressing bara...ja jag vet det låter mysko men så e det) ....

• englamax

jenny- jag ringde michelle nyss om vi skulle åka till dig imorn men hon stod i duchen.. om hon inte ska med imorn åker jag gärna med dig så får jag väl försöka tajma nån buss hem imorn eller nåt för magnus jobbar till halv 5 ...annars får jag väl våldgästa min kära väninna petra

• englamax

nu har jag pratat med michelle..vi kommer imorn och jag åker med henne till vd-våg och hem!

• englamax

hej englamax...känns som jag sitter här och är den enda som skriver...skriver till mig själv känns det nästan som ..när jag ändå sitter här kan jag juh fråga dig englamax om du inte har annat för dig änn att sitta här och häcka!!

• englamax

vitlöks dresseing e juh oxå god

vi åker 10:40 hårifrån

• englamax

jo men jag mena att det tog juh 10 minuter innan nå skrev...trode ni hade dragit!!

• englamax

19:19 skrev senaste inlägget för mig och nu e klockan 19:39

Svar på tråden LindeMammor05