Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

druvan och kristina- bara ni hamrar upp en fika tid så får vi se vilka som nappar!

• englamax

förästen..det va inte så himmla trevligt i går morse när jag satt här framför burken och läste dagen före det inlägg..åt fil och flingor då jag plötsligt började läsa om levinas bajskottar och jonas spyor...tror ni jag va mycket sugen på fil och flingor då...*hulk

• englamax

petra- ja du får ta tummen ner ikonen här ovan...hahaha
    ja ajg ska oxå försöka pallra mig ut i solen idag men max ligger och sover som en liten gris så det får väl vänta nån timme...men jag e riktigt sugen på en promenad idag!

druvan- ska vi ta en promenix senar??

• englamax

maria-hahaha... nej jag tycker oxå dte e lite opassande att prata sånt när jag äter..har vild fantasi och kan lätt få maten till att se ut som något annat änn va det ä..huuuu.... men när min moster äter får man inte änns nämna maskar änns...så en del är känsligare änn andra..hahaha

• englamax

druvan- hur e det med kevin...allt bra?

• englamax

oj va ajg e opersonlig som skirver användar namn i stället för namnet..sorry*
    börjar komma in i svammel banor jag med*

• englamax

druvan- det e bra med max ..behövde alldrig ge max alvedon det vart bra!! jasså orka han va vaken så länge..det va en riktig pelle det där! ja vila du istället..kom på att jag ska på arobic ikväll så jag sanske inte ska ta ut mig så på dagen..behöver alla krafter man kan få tag på inför passet...man blir juhh helt slut!

jenny- ja det e ingen fara *hahaha...man ska juh inte äta frulle vid datorn så jag får la skylla mig själv!

• englamax

jenny- ska du med på arobic i kväll?

• englamax

Jessica- vilken tid och plats?

• englamax

tror det va klockan halv 7 jag ska höra med michelle....

Svar på tråden LindeMammor05