Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip

• englamax

på ökning i listan *jippi*

EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g , längd 52 cm
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4----------Levina 9/4 3945g, längd 50 cm
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-----------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53 cm
    Krissy81(Kristina 23 år lindesberg)BF9/8---------Lucas 9/5 975g , längd 36 cm
    Druvan(jessica 30 lindesberg)---------------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52 cm
    Michelle ö(Michelle 22 år Lindesberg)BF11/7-----Jakob 23/7 3725g , längd 51 cm
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11------------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02

• englamax

peand: hahaha.... fika.... det e kanon att du inte bara sitter hemma iaf ..känns som jag gör det oftast.

Mysan: härligt att du och peand har hittat varandra här...måste va skönt att få kontakt med nån mer från byn. såg att du ska till ikea i morgon..kanske vi ses ..ska in och handla lite på marieberg oxå..kläder och mat barnstol och sedan willys...nora marken tar vi på söndag när vi ändå e inne på babysim* du ser ut att ha fullt upp i morgon du!

Leolina: grattis till såld vagn..man vet alldrig när man ska försöka göra sig av med nått hur det går .... va kul att du fått en ny vagn nu då! får du ut på nora marken och visa upp den

* VÄLKOMMNA Krissy81 och Smindy *

****GOD NATT ALLA LINDEMAMMOR****

• englamax

Och så släpar jag med mig fika listan... ni som e fikasugna hoppa på här:

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip

• englamax

idag var det inga morgon pigga mammor här före mig iaf vart inge marieberg för oss idag...max krongla hela natten så vi e helt slut idag..får åka in nån dag nästa vecka...och så måste vi plocka ur max blivande rum för nu ska det bli stor renovering där inne..så svårt att välja tapeter bara* kan tänka mig att ni e på nora marken? nej nu ska jag gå och käka frukost "hungrig som en varg" ha det bra där ute!!

• englamax

Peand: jo det har du helt rätt i...fick städa i dag i stället=( farmor kom och hämtade max så nu har jag städat så det ryker om det...men nu har jag tagit en liten paus ...ja va härligt att åka utomlands och utan barn ..bara sig själv att tänka på ! hur länge hade ni tänkt vara borta då? va det dina föräldrar som bor i rya? ja det ordnar sig alltid..du får helt änkelt ta dig råd...på nå vis allt lugnt hos er annars?

• englamax

Smindy- jo jag fick se att dom hade lekrum när vi var där i onsdags..det e juh kanon för er med större barn. hahaha..ja det låter som att det kan ha varit aningen pinsamt* jakob va så liten när jag va på hans avdelning så det förstås att han inte kommer ihåg mig..det kommer och går så mycket vikarier där så. vet du ifall dom behöver nå persolnal på helger på Nordic lunch drift AB? jag bor ju precis brevid och skulle vilja jobba lite på hälgerna så man får ihop några kronor mer änn föräldrapenningen! allt bra?

• englamax

Mysan77 - på söndag börjar max på babysim så vi får se när det blir dykning..hur många gånger tar det innan dom får dyka? max älskar att bada så det här kommer han nog gilla.
    e hon trött efter simmet kanske? hm...

• englamax

Leolina - hur gick det förästen att köra tvilling vagn på marken? ...för det va väl det du köpte igår? handlade du nå mer kul på marken?

• englamax

MYSAN 77 -ok...va häftigt det måste va när dom dyker..men jobbigt om dom blir ledsna då måste man känna sig elak??

"Hoppas det inte e sjukning på gång" håller tummarna att det inte e det....

Peand :ja det va typiskt att han bli gnällig när du e själv och hade tänkt att ha lite mysigt för er själva kanske? ok dom bor inte tillsammans alltså...din mamma verkade va jätte rar av det lilla intrycket jag hann snappa upp " JIPPI" för dig...riktigt avis bli jag..gud va härligt..då hsr du nått att se fram emot nu då!! ja en vecka e väl lagom (tycker väl pelle åtminstonde ).....hoppa det bli bättre me jonas så du inte får va uppe 50 ggr i natt...skrutten.

leolina- ja just det ..magnus , max pappa känner igen din bror ..gemensam kompis staffan* ska han me staffan på nora marken? i sånnafall e det magnus som kör in dom. stackarn fick han trängas & köra *hihi.....jag kan tänka mig hur du ivrigt springer från stånd till stånd och han tränger sig efter med tvillin vagn *hahaha ....ja d e kul med marken* har noll koll på när linde marken e!

Svar på tråden LindeMammor05