Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina (ev. beror på studieschema)

• englamax

Vi som e med i tråden Lindemammor05.... Lägg till dig du med!

EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11------------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00

• englamax

*God morron* här var det lugnt! fick ställa klockan idag och fy sjutton va segt att gå upp kl 09:00 ..ska ner på stan och fika med moster om en timme...vill bara gå och lägga mig igen!

Peand: kom ni upp och morse?

• englamax

peand: jag rös när jag läste att jesper tackar dig för han fått jonas som bror *gulligt*
    ja det e bara att ta fram dammsugare och moppen .... känner igen det när du sa det att jonas ville ha en syrra... jag kan iaf skylla på att max både suger av mig kilon OCH minnet ... finns ingen som e så senil och glömsk som jag.... nej nu ska jag ge mig av ner på stanm och sedan en sväng till mejk och sedan och hälsa på leolina med barn

Druvan: går d bra med tvätten..typiskt städ och tvätt väder ..därför åker jag ner på stan och fikar hoppas knölis blir nöjd snart då..ja ge han lite käk det gör du rätt i

ps. max vaknade bara e gång kl 3 och åt i natt och sov från nio i går till tio idag ...back to rutinerna*

• englamax

TJOHOOO.... Jonas och hans mor kommer på kyrkis!! va kul att ni fick tisdag oxå! vet du hur många det blir..sa hon nåt om det?

• englamax

Druvan: har du bestämt dig om du ska med på fikat i morgon??

Peand: jsg kommerpå fikat men inte om han bara e grinig (av sprutan)då orkar jag inte sitta där med han..men annars kommer jag, jag ska va där 10:20* har du pratat med c om fikat i morgon? annars ringer jag henne snarast....syn att viktor inte fick plata på tisdagar men jag har oxå hört att d brukar tunna ut efter ett par ggr.

• englamax

ja just ja ..åhh minnet igen* ja dom vill nog hem och landa...
    idag har jag varit otroligt duktig..gick up kl 9 och sen åkte vi till mejk och rya och handlade gardiner..såna panel längder.. mina fönster e såå breda så jag har 4 längder så idag har jag stått och strykit och strykit halva dan känns det som..de måste juh va ritkig raka och släta

hur går städningen petra? kommit igång ännu?

• englamax

* hoppsan ..en tand till :- D hahaha..här kommer det tänder på löpande band*

• englamax

Druvan : gud va härligt! ja jag förstod det blir bra! men max ska ta 5 månaders sprutan i morgon på förmiddagen och blir han gnällig & febrig så kommer vi inte med....men risken e väl kanske inte så stor men biverkningarna finns ju. bor din vän oxå här uppe som skulle med i morn?

angående tänder fick jag känna att det inte spruckit igenom ...lyste starkt igenom så jag kommer inte få såva mycket i natt kan jag tänka mig om tanden vill igenom då..han e jätte svullen och kinkig nu..alvedon gör ingen verkan man känner sig så maktlös ..försöker med kall bitring , vatten flaska funkar men han kan juh inte dricka hur mycket som hälst ..han sväljer varannan och låter varannan rinna på tanden och nerför hakan! napp vägrar han då gråter han .....men men ..det blir bra så fort tanden kommit upp hoppas jag*

• englamax

Druvan: ja jag medelar dig hur d står till om vi ska med eller ej....

Svar på tråden LindeMammor05