LindeMammor05
åhh va dött det var här då......
åhh va dött det var här då......
ja det förklarar kanske varför hon varit kinkig! bajs höna..det va värst va hon baja....
du jag tänkte på om du ska in till örebro nå och fika med mamorna förljer ajg gärna med..skulle va kul att se bebisarna till dom som va gravida då jag var in i våras!
va duktig du e som bakar så mycket..vart allt bra?
peand- härligt att allt gick bra! skylten har in kommit
max tänder e det bra med nu , han sover som en stock på kvällar och nätter ....har lyckas ändrat sov rutin på oss...lägger max vid åtta och går upp nio halv tio ..så det e såå skönt att inte sova bort hela dagen! max e min väckar klocka
Mysan - kanon
Peand - nej gosigare väckarklocka änn så kan man inte ha ..vaknar av att han ligger och jollrar* snacka om separations ångest..jag har bytt till sittvagn flera gånger men tammesjutton sätter jag dit liggdelen iaf...han blir så stor när han åker sitt vagn "min lilla bebis
....nej men nu gjorde jag som maria tippsa om (vi har lika vagnar) att lägga ligg dels madrassen i sitten så blir det inte sån tvär lutning vid ryggen ..så nu ligger han perfekt , men man känner fortfarande lite tveksam om jag ska ha sitten eller ej...då har jag iof på mästa lut men ändå han blir så stor! du har väl full ligg på din vagn? e rädd att max ska åla sig ur våran sitt för den lutar ju lite på lägsta ligg nivå.. om han ligger och sover i den själv! jaha ..så nu e killen döpt..skönt att ha det avklarat...ska inte fråga för mycket , spar frågorna till fiket
....räknar ner till på tisdag ska bli kul att träffa mammor man inte träffat med barn! och se vilka i stan som fått barn *tihi
peand- ja man kunde juh inte låta bli att beställa! skulle ta 10 dagar men jag fick ett meil att det blivit försenat så jag hoppas jag får det i morn! fy bubblan , försöker lära mig dricka loka vatten men det e ingen favorit....jag köper ganska ofta dricka när jag blir törstig och e ute och ruchar med vagnen på stan så då kom jag på att det inte e bra att dricka massa festis så nu försöker jag lära mig drick loka så slipper man ha dåligt samvete över att dricka massa onödigt socker plask. pansionsfrukt loka vatten va rätt ok*
Brodsmulan / peand - jag har gett upp..smakar bajs... klarar inte häller av brusalvedon och det. nej precis som du säger petra så får jag planera lite bättre och ta med en flaska vatten ..men det e juh det att det blir fis ljummet..men man kan nog få lite vatten nånstan
fika på 37:an..jag hänger gärna på ..spännande att göra utvärdering av kyriks
men vilken tid vare kyrkis börja?
hannak- kul med flera mammor att diskutera med...just nu e vi mitt uppe i bubbelvatten diskution vilket du redan upptäckt! ja här diskuterar vi allt från dop till bubbelvatten för mammor
hur gammal e du då? e nyfiken
stod ingenting om dig på din press så jag måste juh fråga
Hannak- vill du att jag lägger till dig på listan? i så fall behöver jag din ålder, namn, ditt barns namn och födelse vikt & längd
Vi som e med i tråden Lindemammor05....
EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------jakob 23/7 3725g , längd 51
Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------
Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----
lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:
Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00
cicci - ja max somnar lagom tid på kvällen och sover länge på förmiddagen så jag har sov morgon varje morgon...sambon e uppe sent så d blir att jag sitter upp me!
men guuud va spännande...hoppas det kommer ut en liten kotte snart då! kan gott pallra sig ut idag
ja perfekt födelse nummer!