LindeMammor05
jaja..jag grubblar för mycket...men era råd tackar jag för så får vi se hur vi gör i morgon*
jaja..jag grubblar för mycket...men era råd tackar jag för så får vi se hur vi gör i morgon*
peand : ja det e juh det oxå..han e fortfarande vaken och kinkig och gnällig och så ska vi upp i morn kl:07:00
om max sover hela natten så åker vi dit och provar en gång och förhoppnings vis märker vi om det e värt pengarna *tack jenny*
Peand: ja jag tror det...han har somnat nu för 11:fte gången sedan kl 20 i kväll *suck ...denna natt kommer bli en lååååång natt tror jag. det måste juh va nå tand rotning eller växt värk eller nå? ja tack ska du ha ..känns skönt att prata med nån om simmet...magnus säger enbart "gör som du vill" *suck ....jag vill juh men har vi råd! va skönt att jonas sover..lillskrutten...jag ler varje gång jag tänker på när du klappa hans händer på senaste f-träffen på bvc va han skratta
peand om du glömt så bestämde vi juh tisdagar på föräldra gruppen..att alla skulle gå då så d e juh skönt då känner man juh ngra iaf och sen om jenny och levina kommer oxå
och så angelika med tuva skulle följa på mig så vi blir ett par stycken *kul
ja han va juh lite kittlig ja
mYSAN: OK..kan va bra att veta...vi sover alldeles för länge på förmiddagarna..behöver ställas om
peand: hahahaha....va inte du med sist? Vi prata om kyrkis inbjudan? maya,viktor,max och jonas va där då sa andreas att alla skulle ta tisdag så skulle vi träffas utanför typ* *hallå
Peand & Mysan - har ni fått veta om ni fått tisdagar?
Peand & Mysan - har ni fått veta om ni fått tisdagar?
Och så släpar jag med mig fika listan... ni som e fikasugna hoppa på här:
Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *
LeoLina med lucas &malva
ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
Peand med Jonas och Jesper
ev. Druvan med Kevin + kompis med filip