LindeMammor05
ja det e juh en fördel när dom sover...ja max sover 13 timmar och det känns skönt att veta att han inte sover för lite iaf utan att han får sova sina timmar!
men alltså känns det som det kan va på G? e det starka värkar?
ja det e juh en fördel när dom sover...ja max sover 13 timmar och det känns skönt att veta att han inte sover för lite iaf utan att han får sova sina timmar!
men alltså känns det som det kan va på G? e det starka värkar?
nej nu e jag bra seg..måste gå och lägga mig...men informera oss om du åker in
blev en bebis u guldsmedhyttan i fredags...nån i din familjegrupp kanske om du går på nån sådan..han heter åby i efter namn!
nej nu e jag helt väck..trött som en gris...*snark* ...men medela oss gärna när du åker in! *god natt*
brodsmulan - det kanske bara säger plopp så har du e bebis i famn..törs du vänta me att åka in? du bor juh trots allt en bit från usö!
mysan- bra då vet jag tider...får se om vi dyker upp i morn verkar som max åkt på förkylning...vi får se vad som händer under dagen! men just nu e han pigg som en nöt stjärna men i natt va det krongel, hostit och snorit.....
mysan- kyrkis e väl lite för att mammorna ska träffa oxå så d gör no inget omlevina somnar en stund..max kommer nog oxå slokna vid 11!
Druvan- ska jag bara dyka upp då efter ett eller?
Druvan- Tack för gott fika och en trevli social stund
synd bara att kevin sov..e lite sugen att känna på honom ..väger juh några kilo mindre änn maxen! max slockna förästen ivagnen direkt vi kom ut! när vaknade kevin då?
Peand- nej ingen skylt idag häller
..läste mejlet nog nu och den 23 agnusti fick jag det & där stod att maskinen som gör skyltarna va på reparation och att tillverkningen skulle va igån av slutet på den veckan eller veckan efter...men det stod inte hur länge jag får vänta på den ...kanske e 5000 skyltar före min så att så mycket visare vart jag inte på det mejlet...men det dyker väl upp snart hoppas jag ! ja maxen e snorig och hostat hela natten men nu på dagen e han bara snorig..som sagt får se hur han e i morn.. om han orkar! vet du vart exakt kyrkis ligger? e det församlings hemmet?
jo inte 17 trode jag det va i kyrkan *hahaha.....nej tänkte om dte va i nån annan loka nån stans..man vet juh alldrig! jag ska oxå kolla in skylten ..men tro det blir vagnen till och börja med...beror på hur tydligt allt står kanske inte så kul att skylta med namn efternamn och person nummer..vi får se
Druvan- ja absolut... jaha han vaknade av telen lill skrutten. ja max sover ca 2-3 timmar mitt på dagen och 1 timme vid sex tiden sedan lägger jag han för natten mellan åttan och nio! han sover mycket men han behöver tydligen det!