Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

Vi som e med i tråden Lindemammor05.... Lägg till dig du med!

EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------jakob 23/7 3725g , längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00

• englamax

Peand: ja precis..magnus ska upp tidigt och jobba på dagis i morgon så vi ska gå och lägga oss med..för jkag kommer inte få mycket sova inatt...max vaknar 1 gång i halvtimmen och skriker rätt ut (tänderna) ....hoppas han somnat in ordelntligt nu så han inte känner att det växer..ska ge han en alvedon nästa gång han vaknar har gått 5 timmar nu sen sist* ses imorgon..ska bli kul!!! **GOD Natt **

• englamax

mysan: hhahaha..va rolig du e ..*smäll på fingrara* hahaha

ja röstar oxå för prova nytt fik..

Peand: natten har gått bra han har inte skrikit nå men vaknat och käkat 4 gånger...e väl oroligt! men sedan halv åtta rinde magnus alla väckar klockor *morrr.... då vaknade max och efter det har har han vaknat och somnat om varandra...och jag kan inte sova när han ligger vaken och babblar..känns så dumt omjag skulle gö det!
    jag tror jag stövlar hem till carolina...har inte bestämt mig , kommer va genom blöt av dessa backar..men e det ok omjag åker med dig kanske? när åker du?

• englamax

peand:ok..men jag går..ses sen då*

• englamax

tjola hopp Michelle! kul att du hittade hit ! ja vore kul att träffa er.. ses på nån kika träff framöver. jo det va kul att träffas och prata lite!
    allt bra med dig och lilla familjen?

Peand- tack så bamse mycket för inläggen *kram* ...... du overallen jag köpte va nog inte den du trodde..va till nora idag och då såg jag en blå overall i nå slags flityp/vinteroverall med en ljusblå nalle p¨å.. va det den du mena? köpte förästen en hopp gunga dinsney..svart med tiger på magen ..jätte snygg och så köpte jag en mörkblå åkpåse till vintern och ficherprice babygym ..allt va jätte frächt! men det fanns inte mycket frächa kläder...men hon har värkligen allt..hon i nora! fick betala 375 för , hoppgunga, babygym ,åkpåse ,ett par byxor och 2 par bamse strumpor..allt såg ut som nytt så det e kul när man fyndar lite!

Druvan- hur har dagen varit? allt bra?

• englamax

Peand: JA jag märker oxå att det blev knapert nu när jag gick ner i f-penning..får nog ta ut hel nu 20 till 20 och gå ner nästa månad..efter som magnnus ine har nån inkomst förens slutet av oktober..drygt det där med pengar det styr en hel del...måste köpa bodyn till max i stl 74 har jättedåligt i 68 och 74 har han snart..har bara massor med 62 bodyn! får dra idom men du hur mycket e 19 euro? vill ha napparna..men får nog avstå..kostar väl en del?

• englamax

hej petra.....otroligt jag e uppe tidigt idag med..syrran ringde och väkte mig! ska strax hoppa in i duchen och sedan bär det av till kopparberg..ska bla. på kalas , max morfar fyller 47 år ! annars sover juh vi till 11 hur går förberedelserna? har allt fallit på sin pplats? ska bli kul att höra hur allt gick..det går nog bra tror jag! inte blir han ledsen det enda som kan va är om han överröstar prästen när han pratar för nå grinig verkar inte den gossen va!

• englamax

hej ! allt e bra...var i örebro hela dagen igår därför var jag osynlig här! handlade kläder till max...3 boddyn , en dress med mjukisbyxor och munk jacka och 2 par srumpor och 4 haklappar.... så nu känns det bra ....e "handla kläder till max" tokig! ja va kul att folk åker så långt för att va med och fira eller vad man gör! skönt att du hann klart med allt! ja hoppas han inte begär samma uppmärksamhet sen när dom åkt hem ja
    kalaset gick bra...åt så jag höll på och storkna ,jag och syrran vi skylle rpå att vi ammar...smörgåstårta och chokladrutor och blåbärs kaka och grejer *mums.....ja du får vackert se på i morgon!
    att vakna så tidigt va faktist skönt..man hade hela dagen framför sig och den tog inte slut så fort hoppas ni får en lyckad dag i morgon med glada miner och solsken!

• englamax

ja det e det värsta att man inte handlar åt sig själv! ja syrran har oxå barn..det skiljer 1½ år på henne och mig och hon har 2 barn en som blir 3 i november och så lilla Lova som e född i slutet på juni så det skiljer 3 månader på max och Lova! ja jag har 10 kusiner , det skilljer allt mellan 3 år till 10 år på oss så det har alltid varit jätte kul på släktmiddagar!
    nej vilken osis att bilen paja..gud va träligt för dom! hur vart det kom dom fram till slut?
    ja förstår att du äter med ögonen men så mycket smarrig mat! hur e jonas humör idag då? om du inte hunnit läsa detta förens ikväll vill jag ha stor redovisning av hur dagen varit! kramelikram*

• englamax

Mysan - hur e det med er? allt bra med lilla Levina?

Svar på tråden LindeMammor05