Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

Peand- jag e likadan ...jobbar bäst under press...allt jag ska göra görs bäst under press..konstigt det där! alla stressar utom jag jag tar det lugnt och sen i sista minut då kan man tro att det brinner i röva på mig
    Har du för dig annars? magnus kollar på csi och jag orkar inte..man vet alltid hur det slutar...csi löser fallet!

• englamax

ja det e en del att ordna inför dop. samma här jag och magnus byter av varandra nästan med datorn när max har somnat! ja visst e det beroendeframkallande...jag måste gå in här och kika...ja riktigt ruggit ute...obehagligt för vi har ett stort träd precis utanför fönstret som står och svajar.

• englamax

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

ev LeoLina med lucas &malva
    EnglaMax med Max (5 månaders sprutan) + angelika med tuva
    Peand med Jonas och Jesper
    ev Druvan med kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina
    ev: Bitte o Emil (birgitta)

• englamax

EnglaMax med Max (5 månaders sprutan) + angelika med tuva
    Druvan med kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina

• englamax

nu vart det mycket ändringar på listan.....

EnglaMax med Max + angelika med tuva
    Druvan med kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina
    ev: Lisa med barn...

mysan: Lisa från eran föräldra grupp! träffa henne på bvc så jag sa till henne om fika idag om hon va sugen ..hon skulle försöka taima in!

• englamax

*va gulliga ni är* han tackar så mycket ...jo sprutan gick bra..vart lite ledsen i 3 sekunder sedan vart han glad igen och log till sissko *hahaha..han e så tossig! inga biverkningar änn sålänge ..han har sovit sen vi åkte från bvc och har precis vaknat så nu e han över med sin pappa till farfar så jag får duscha i lugn och rooo! nej nu skuttar jag in i duschen annars blir jag fast här tills dom kommer tillbaka och då vet jag en som blir irriterad för att jag sitter vid datorn..ganska ofta

• englamax

*tack för fiket idag ..det va super trevligt

• englamax

men hallå...vart tog rästen av det jag skrev vägen????

• englamax

jaja ..får skriva om lite då...

Peand: hahaha...nej men jag går..kan va skönt att röra lite på sig men regnar det så liftar jag gärna med dig

Svar på tråden LindeMammor05