Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

max somnade kl 20 i går och vaknade 2 ggr i timmen och va jätte ledsen..wycha whycha så somna han om ..så höll han på till kl 12 inatt ...sedan vaknade han 4 ggr i natt och skrek varav en gång hungrig så det vart inget babysim* men det vore jätte kul om vi jenny kunde åka in till örebro och bada... kan vi dela på bensinpengar och så åker vi..säg till bara när! *jippi*
    jenny ska jag skriva upp dig på eventuelt fika tisdag?

• englamax

förlåt smindy....

EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11------------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00

• englamax

Och så släpar jag med mig fika listan... ni som e fikasugna hoppa på här:

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip

• englamax

*MAX HAR FÅTT EN TAND!!!* nu vet vi varför han varit så grinig och krånglig..inte så konstigt efter som det tittade ut en tand idag!!! liten blir lite större

• englamax

ja jag gav han alvedon nu ..för han somnade och sedan vaknade han efter en 15 min och va grinig så då fick han en alvedon...stackarn* om jonas blir så där så tänk på att det kan va tand och ge han alvedon..man funkar inte som människa på dagarna efter allt krongel kväll och natt. fast då ska man veta att det e tand på G oxå & de e inte så lätt att veta.

träffa morsan idag ..hon bor annars i borlänge och vi träffas typ 1 gång i månanden..hon har käka CAMEBRIDGE i 2 veckor och gått ner åtta kilo..och det SYN värkligen..efter som jag inte ser henne så ofta så såg jag direkt. hon vägde 107 pannor förut och vill ner till 80kg för att va nöjd*

• englamax

Peand: förästen vi va juh på nora marken!! fynd du nåt? jag hittade en höst jacka "skit snygg " till max och en tidig vinter overall i stl:80 .. och så handla man lite små saker som korv och ett linne och lite sånt*

va duktig du e som gått ner så mycket på bara 5 veckor ..ska du va stolt över!

• englamax

Peand: hahahaha...du e för rolig!! låter som du e en riktigt hemsk morsa som tvingar din son sitta utanför och titta tills du fikat klart..hahaha*

jo viss har jag tjatat på att hon ska flytta hit men hennes gubbe har fast jobb däruppe och han har sina föräldrar och hoppas på att få ta över deras hus...men mamma skulle gärna vilja flytta närmare barnbarna men det e juh det med jobb som skon klämmer *synd

• englamax

Peand: ok ..jag väntar in dig

• englamax

Mysan: kul att du kanske kommer!! ska bli kul att se levina..skillnad sen jag såg henne sist kan jag tänka mig

• englamax

Hahaha..va rolig han e "som om kungen skulle komma" dom kan säga så roliga saker ..barn!! hade jesper beställt en lilla syster eller? jag kollar på conair som jag älskar det e därför jag inte svarat på länge..nu e det paus men börjar strax så jag ska kila iväg nu* hälsa mannen och jesper! (ps. max somnar jätte lätt nu efter att tanden komm upp ...behöver inte wyscha på han )

Svar på tråden LindeMammor05