• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

morotsmamman- idag e det kyrkis så det e vad som händer för de flästa av oss här inne...

penad- det e en farbror här och lagar våran duch så jag hoppas han e klar snart så jag hinner ducha innan kyriks *morr
    men gå in här innan du åker så får vi se om jag liftar med dig ..kanske kommer senare ....

• Peand

Hur går det för dig Johanna??

• Brodsmulan

*sucka* att man inte kollade tidigare.. hon va ju i Karlskoga i helgen, å resten av turnen som är kvar är ju ner mot småland. Kalmar, Töreboda, Växjö... Skrutt också.
    Å Darin har knappt ingen turné alls kvar.

Aja, vi får ta näst bästa alternativ.. det får bli en biokväll funkar också, men tråkigt.. hade varit så roligt att låta dem se henne live. Men Shark Boy och Lava Girl kommer ju i mitten av oktober och det verkar ju vara en riktigt bra film med lite sensmoral också.. gillar sånna filmer. Samma Harry Potter, är bra med tanke på att det goda alltid besegrar det onda.

• englamax

peand- magnu kjutsar ner mig... om du hann läsa detta annars får jag försöka hinna till kvar över*

• Peand

Cissi - vad tråkigt....Man som sagt var en biokväll med besök på MCdonalds innan (om det är i Örebro alltså) brukar kunna vara uppskattat oxå....Usch, vi borde gå på mer bio än vi gör med Jesper. Tänkte skicka iväg Pelle och han till filmstaden för att se den nya Herbie filmen som har kommit. Ni vet bubblan (en bil) som lever och för sitt egna liv. Mina gubabr är ju en aning bilintresserade och det skulle nog uppsaktas. Har bara itne kommit till skott ännu....

Johanna - har du duschat änu???

• Peand

Japp, där fick jag mitt svar - då ses vi där nere i stället Johanna!!

• englamax

japp då ses vi där nere ja! ska göra iordning max nu...sju sovarn!

• leolina

Hoppas ni har kul på kyrkis!
    Själv har jag bakat chokladjitterbuggar o misslyckades så klart...det gör jag 99% av allt jag bakar.Det bara kladdar ihop sig o blir till en stor smet!
    Cissi: oj det där verkar svårt...vet inte om jag klarar det...ska fråga min lillebror om han nkan fixa det,han är lite mer haj på såna grejer!
    Nä,nu ska jag gå o provsmaka dom misslyckades bakverk!

• Brodsmulan

Madde du behöver inte känna dig misslyckad, att baka är en konst, den konstformen harj ag inte riktigt lärt mig bara ska man säga *s* iallafall försöker jag trösta mig med det

Nää då, det är inte svårt att bygga webbsida.. frontpage brukarm an ha med i datorn och i det programmet så lägger man in text/bilder typ som i word, alltså man bara skriver text och infogar bilder man vill ha. Sen lär man dock vara observant på hur man sparar. Den första sidan man kommer till ska nämligen heta 'index' och har man som jag flera ramar så får man döpa dem också.. typ som 'meny' för ramen med menyknappar/text och 'main' för själva huvudsidan.. indexsidan ligger dold bakom dessa som en stor huvudsida. Så har man då som jag hade i mitt första alster 2 ramar så blir det 3 filer med index.
    Först ska man dock fixa en adress för det kan ta en liten stund innan den funkar.. men har man typ Telia så har man utrymme under dem också, bara en väldans krånglig adress *s* på passagen kan du välja själv med ditt användarnamn.. om du skulle välja Leolina så skulle det bli hem.passagen.se/Leolina/
    Men blir lätt ett 'beroende', tycker det är jättekul att uppdatera sidorna och grabbarna själva är med och mixtrar med sina sidor.

• leolina

nån som vill ha tidningar?
    Jag håller på att rensa o måste bli av med lite!
    jag har 20 st vi föräldrar tidningar o 8 st gravid o vänta barn tidningar,så säg till annars slänger jag dom!
    Är det nån som varit i kumla o köpt skor?
    Dom tillverkar kavat där o har visst fabriksförsäljning,vad jag förstått!
    Skulle va kul o veta vad de kostar!

Svar på tråden LindeMammor05