• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

måste ornas nånting i denna döda stad!! lindeträffen ligger brevid systemet ..en mötespunkt bara sen går vi till nå fik*

• Isaccc

Isac skulle nog gilla att gå på bio för han är redan förtjust i att kolla på TV
    Men 40 pers. det lät mycket...kan man verkligen få ihop så många här omkring?

• Isaccc

Ja just ja..där ligger det jag tyckte jag kände igen namnet....hmmm man kanske skulle våga hänga med!!!

Sen kanske det verkade som jag trodde att det var bio för barnen men det fattar jag att det inte var

• englamax

jorå det ska väl gå... nu ska vi va pcetiva nej men jag pratade lite med uffe senar sen om att när en film har premiär i linde om vi barnvagns mammor kan få se filmen timmarna innan den visas för alla andra då den redan e hemma och dom ändå betalat hyr för filmen och det tyckte han va bra att det skulle bli billigare och då behövde det inte komma så många på barnvagnsbio men jag ska prata lite mer med honom om det! jo linda jag fattade att du förstod!! max e likadan

• englamax

ja följ med på torsdag!!!

• Isaccc

Jag får fundera på det..jag är ju lite blyg!!

• englamax

e du blyg?? det har jag inte märkt!! ja ajg ska oxå gå och lägga mig nu..god natt*

• lolltroll

englamax - sätter du upp intresseanmälan i hela linde kommun eller ?? Vi bor lite utanför linde... bara lite nyfiken

• englamax

ja det var juh en ide ..det kan jag absolut göra..skulle kanske ringa tidningen kan dom skriva ett reptage om det då kanske det når ut och man förstår att det e seriöst!!

Svar på tråden LindeMammor05