• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

nehe okej...men sätter jag upp på linde.kopparberg,storå ,frövi bvc så borde folk se om jag gör den riktigt glammig så den lyser upp

• lolltroll

Oj såg att detta var en "lista" för er som fick barn i år... men jag fick i november så man kanske kan komma med på ett hörn på bion iaf...

• Brodsmulan

Linda blyg.. var väl det värsta Vänjer mig inte vid det namnet... Lindeträffen.. Caramella ska det ju vara *s* är rätt mysigt där inne. Själv blir jag nogm ed någon gång när pluttrus väl har landat, just nu är det ett evigt upp och ner gående vart man än är, kan inte sitta.. jobbigt, kan inte stå.. jobbigt.. *skrattar* fast i 10 dagar är det lätt att stå ut

Cissi är på så bra humör idag penicillinet har äntligen tagit.. jee.. har ju inte behövt mer än nå'n enstaka alvedon idag, tålamodet är tillbaka å man känner sig som en levande människa, gud känns nästan som man vinner på lotteri bara för att man får hälsan tillbaka

Morgan busen som inte har full koll på sin motorik lyckades pamla ner från trädet idag, har ett äppelträd som vi satt upp bräder i som de klättrar i.. en underbar oas på sommaren med den mindre beskärda kronan som trädet besitter.. har suttit där själv ett antal gånger, man känner sig som mitt i djungeln.. aja.. va ju inte det jag skulle skriva..
    Han skulle klättra ner och ge kompisen Anton ett äpple.. ojje, slinter när han missar vart han sätter fötterna och kabom rakt ner i mitten av trädstammen.. kan garantera att mor var lite nervös för kommande barnbarn.. men gick bra, kunde konstatera att det bara tagit en bit ut på låret, men lär nog bli bra ömt, men tror nog storebror tyckte det var värre än han själv, kan nog ha att göra med att han har lite som dämpar fallet. Rasmus om/när han slår sig har ju inget under som isolerar *s*

Har lyckats fått ut lite tårar ikväll också.. nå'n som kikade på Exteme home makeover? Oooh vad jag tycker om det programmet, så härligt.. men det blir bra känslosamt av och till och speciellt när de sjöng nationalsången för att välsigna och hedra tjejjens minne, det var gåshud.. tror det helle Navajo de sjöng på.. fint lät det iallafall.

Men, men.. nu väntar kudden. Tordes inte vila något idag, var lite rädd att väcka Kenneth kraken. Huga, va iväg på fotboll igår, åkte redan vid 8 på morgonen.. de va väl hemma vid 3-tiden å hinna äta lite och umgås å så iväg till jobbet vid halv sex.. kom hem igen sex imorse, brr.. vette katten om jag fixat ett helt dygn så.. tur att han hade Göran som körde iallafall för man är nog inte i skick att köra på morgonkvisten då. Är så glad att han äntligen blivit lovad helg/natten jeee.. jobba fre/lör-natt och ledig resten av veckan, kan det bli bättre.

• englamax

ja nåt måste man juh göra för att få lite fart på denna stad ..många som klagar få som gör nåt åt det! men tänk va mysigt det skulle vara i höst/vinter

• Brodsmulan

lolltroll.. det är ju Lindemammor och många av oss har barn innan också

• englamax

bion e för alla inte bara för lindemammor!!

• englamax

Lolltroll: jo bion har inget med lindemammor05 att göra... det e något jag kommit på utöver detta!

• englamax

eller ideen kom när mysan pratade om barnvagnsbio i örebro!

Svar på tråden LindeMammor05