Linda blyg.. var väl det värsta
Vänjer mig inte vid det namnet... Lindeträffen.. Caramella ska det ju vara *s* är rätt mysigt där inne. Själv blir jag nogm ed någon gång när pluttrus väl har landat, just nu är det ett evigt upp och ner gående vart man än är, kan inte sitta.. jobbigt, kan inte stå.. jobbigt.. *skrattar* fast i 10 dagar är det lätt att stå ut
Cissi är på så bra humör idag
penicillinet har äntligen tagit.. jee.. har ju inte behövt mer än nå'n enstaka alvedon idag, tålamodet är tillbaka å man känner sig som en levande människa, gud känns nästan som man vinner på lotteri bara för att man får hälsan tillbaka
Morgan busen som inte har full koll på sin motorik lyckades pamla ner från trädet idag, har ett äppelträd som vi satt upp bräder i som de klättrar i.. en underbar oas på sommaren med den mindre beskärda kronan som trädet besitter.. har suttit där själv ett antal gånger, man känner sig som mitt i djungeln.. aja.. va ju inte det jag skulle skriva..
Han skulle klättra ner och ge kompisen Anton ett äpple.. ojje, slinter när han missar vart han sätter fötterna och kabom rakt ner i mitten av trädstammen.. kan garantera att mor var lite nervös för kommande barnbarn.. men gick bra, kunde konstatera att det bara tagit en bit ut på låret, men lär nog bli bra ömt, men tror nog storebror tyckte det var värre än han själv, kan nog ha att göra med att han har lite som dämpar fallet. Rasmus om/när han slår sig har ju inget under som isolerar *s*
Har lyckats fått ut lite tårar ikväll också.. nå'n som kikade på Exteme home makeover? Oooh vad jag tycker om det programmet, så härligt.. men det blir bra känslosamt av och till och speciellt när de sjöng nationalsången för att välsigna och hedra tjejjens minne, det var gåshud.. tror det helle Navajo de sjöng på.. fint lät det iallafall.
Men, men.. nu väntar kudden. Tordes inte vila något idag, var lite rädd att väcka Kenneth kraken. Huga, va iväg på fotboll igår, åkte redan vid 8 på morgonen.. de va väl hemma vid 3-tiden å hinna äta lite och umgås å så iväg till jobbet vid halv sex.. kom hem igen sex imorse, brr.. vette katten om jag fixat ett helt dygn så.. tur att han hade Göran som körde iallafall för man är nog inte i skick att köra på morgonkvisten då. Är så glad att han äntligen blivit lovad helg/natten
jeee.. jobba fre/lör-natt och ledig resten av veckan, kan det bli bättre.