Slö surfa är också en hobby
eller harj ag missuppfattat helt *s*
LindaS... japp, han gick ut 18-06 natten mellan söndag/måndag sen jobbar han normal natt resten av veckan.. hoppas jag ska tilläggas.. förra veckan skulle han varit ledig då han hade helgen innan.. jo tjena, va ju ledig tors-fre iallafall, de andar tre dagarna fick han gå in extra för en kille som hade flunsan. Visst ger pengar men speciellt nu när jag mått sämre har jag inte varit direkt glad, men tror inte han skulle 'våga' gå ut mer extra nu, han har knuffat min gräns till det yttersta nu och det vet han.
Visst ska man hjälpa till om man kan, tycker jag är riktigt, men nå'n måtta får det vara.
Godnatt Johanna
Tja.. bvc här är ganska bra, eller iallafall en av damerna tycker jag mycket om. Men de är ganska sena att reagera också.. tog ju baaaaaaaara 4½år som sagt innna vi fick laktosdiagnos på Rasmus *sucka* har en kompis som nu håller på med sin nu 1½ åriga dotter som troligen just nu ligger på mjölkallergi men kommer nog tippa ut i enbart laktos på henne med, men vilket evigt hattande det ska vara.. liksom ta blodprov, testa helt mjölkfritt och utsätt henne sen för mjölk, få en reaktion, få en diagnos.. men icke då.. liksom det går inte att ta genvägar tydligen. De får hålla på med mjölkfritt en stund, flickan blir bättre å så vanligt igen, flickan blir sämre.. ett evigt hattande.. men så var det här med.. bläää.. ibland undrar man om de ens hör att man säger något, läkarna alltså.