• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Cissi - hålelr helt med dig. Min absolut största skräck har alltid varit att någon i min omgivning ska sätta något i halsen och inte kunna andas. Hu, jag ryser bara jag skriver detta.
    Fixade faktiskt heimlich manövern på Jesper då det hände och det är jag evigt tacksam över, men gissa om vi grinade alla efteråt.... Tackade min lyckliga stjärna att jag har gått div turist och reseledar utbildningar där det alltid har ingått första hjälpen övningar.
    Om jag inte är helt fel så brukar Röda korset ha speciella barn utbildningar när det gäller sånna här frågor, det kanske vore något. Fast man kan ju tycka att BVC borde ha en grundkurs i de "vanligast" åkommerna och åtgärder till dessa. Något att prata emd våra tanter om kanske....

jaha Jenny, så Levina blev också lite påverkad. Där fick vi för att vi var så kaxiga.....
    Vi får väl se hur läget är i morgon. Tittar in här och skriver något efter jag har varit på skolan, blir nog vid lunchtid....Tack för lyckönskningen - kan nog behövas.....

• Peand

Johanna - GODNATT!!! Hur står det till?? Det är ju flera timmar kvar tills du brukar gå och lägga dig?

• englamax

peand- trött som en gnu..fick juh gå upp tidigt idag kl 8 kom dom ju och laga duschen...nej nu drar jag mig ur...natti natti

• Morots mamman

Halloj, usch alldeles ensam hemma ju nästan iaf,*tycka synd om sig själv* gubben tog ett extra pass på meritor så han kommer inte hem förens kl 7 i morron bitti å åkte kl 13 i dag *snyft* Cissi e din gubbe lika bum eli dum?? *fniss*

• Peand

Stackars dig Johanna!! Godnatt!!

Tycker synd om dig också Morotsmamman som får sitta ALLDELES själv hemma, antar att barnen sover och du kan göra precis vad du vill. EGENTID!!!

• Morots mamman

Väntar på att den lilla ska vakna han har sovit sen 19.45 å det e inte likt honom han ska inte sova förens 22 ju *S* jo egen tid hmm inte ofta man har det så man blir helt paraniodserad eller hur f*n et stavas *asg* så vad ska man göra med tiden, kan u liksom inte börja slipa, spackla, måla eller dammsuga nu haha

• Peand

Nej, man använder den tiden till att sitta här, eller framför tv:n. Verkligen kvalité!!!
    Börjar ju ibland fundera på vilket liv jag lever....Hur kom det sig att jag hamande här och blev fast varje kväll?

• Morots mamman

ja det kan man verkligen undra haha ja usch hur man är i gentligen... bara gnäller haha

• Mussa Mus

halloooooo....äntligen en ledig stund!!!

• Mussa Mus

Peand....ska ni på kyrkis imorrn??

Svar på tråden LindeMammor05