• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • solima

Mia: Jag var faktiskt hos Annika idag. Men hänger gärna på om du ska dit, hör av dig !

Carro: Jag tyckte oxå det kändes väldigt jobbigt sista dagen på jobbet. Kan fortfarande sakna att gå dit, det är väldigt skönt att veta vad man ska göra ett antal timmar på dagen tycker jag. Men jag hoppas att de ändrar sig ju mer man kommer in i att vara ledig.

• simsarabim

...ja alltså som Emma skrev på "fejjan"(haha) - vem är man utan sitt arbete egentligen? jag kan också sakna att ha specifika göromål ett par timmar per dag - men samtidigt - Nope! det är hääärligt att snusa på en liten bebis dagarna i ända istället! tids nog ska man ju tillbaka till kneget!
    Va - Helena har du bara 3kg kvar? skatta dig lycklig! ..själv sitter man på 10 extra pannor lagom till 7,5 v efter förlossningen! känn på den! och alla som säger att amningen tar kilona - inte här iaf! det blir att träna sig till döds (och i all evighet amen) när man nu får lov att börja springa...som bm inte tyckte var lämpligt än på ett tag...och när ska man få tid till det just nu ändå?

• MiaMitisen

Sitter nu i soffan och mumsar digistive och försöker titta på pans labyrint. inte riktigt en film i min smak. men men...
    i natt har det blåst huuuur mycket som helst. jag har knappt sovit en blund.
    sen har våran lilla myggpaveljong på altanen blåst sönder. hoppas den går att laga.
    om man hade hört att det typ skulle storma i natt hade man ju kunnat plocka ner den...

idag har jag en vecka kvar till bf. det är väl kanske nu man ska börja med alla knep för att sätta igång det. tror i och för sig att bebisen tittar ut när den känner för det. den har i alla fall hoppat ner ett steg. kanske ska ta och storstäda i dag då. så kanske den fixerar sig.

vad hemskt det låter när man säger den...

• MiaMitisen

God kväll!
    Antar att Hanna med familj har besök just nu. Hur har det gått med dagmammorna och allt det där?
    Själv har jag precis klippt gräset och slängt på lite gräsfrön. Man kan ju alltid hoppas att det tar sig på sina ställen. Våran gräsmatta är inte det vackraste just nu.

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt. Inte jättekul.. Men ett ont måste. Sen blir det väl soffan tror jag.
    Imorgon ska jag försöka mig på ett storstäd. Har ju inte gjort så mycket nytta idag direkt.
    Ska ju tydligen ösregna imorgon, så då är det väl lika bra att passa på. sen kommer det besök på fredag och dom vill inte komma in om det ser ut som det gör nu. Det kan jag lova.

Hoppas ni alla har haft en bra dag. {#lang_emotions_flower}

• simsarabim

Titti - vi är fortfarande lite snoriga idag, får se om vi dyker upp imorgon! annars nästa gång!

• lillaC

Vi är också lite förkylda, men vi behöver ju inte var så nära varandra! Livet med småbarn en ständig förkylning, det går inte att undvika....

• Tehus

Titti: Hoppas inte du tar illa upp men jag stannar hemma om ni är förkylda. Förkylningen kommer väl förr eller senare ändå men jag föredrar om det dröjer lite till. =) Hoppas ni kryar på er så kan vi kanske ses nästa vecka istället?

• lillaC

Visst, det är helt ok. Vi är ju inte sjuka på något sätt, men jag förstår om du vill försöka att hålla er friska lite till. Ses en annan dag!

• solima

Jag kommer gärna Titti. Våra planer har blivit ändrade, har bara bvc kl. 11.40. Går de bra om vi kommer efter de ?

• Thursday

Ajaj, vi har lyckats dubbelboka oss, är ju helt dagvill - tänk att det redan är (nästan) juni! Jag fattar inte vart dagarna tar vägen. Tyvärr får jag avstå imorgon, hade lovat min andra kompis först Kanske blir det tillfälle att ses även någon dag nästa vecka?

Idag har vi köpt en Manducasele till Axel som vi ska börja vänja honom vid, det känns behövligt - han har börjat ogilla att ligga i vagnen när han är vaken, ser ju ingenting. Sådär enkelt att kånka honom med en arm och köra vagn med den andra...

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3