Vad bra det blev, är det impregnerat eller ska de behandlas? Vi funderar oxå på odlingslådor till nästa år men då blir det nog pallkragar för vår del. Egentligen vill jag riva upp hela baksidan och stenlägga den i olika material och bygga rabatter och olika rum men maken insisterar på gräs då vi har små kottar. Så jag får låta baksidan bestå av pallkragar utemöbler och leksaker till förbannelse. Men jag smider planer ändå i det tysta och väntar på att barnen ska bli äldre, mooohahaha
.Tills dess så får jag leva ut min trädgårdsådra på framsidan av huset och in mot grannen till
. Funderar på om man skulle kunna göra ett litet hängande fågelbad av ett mindre rabarberblad eller stort hosta blad, ditt blev ju jättefint. Ang bilderna så lägger jag in dom i bildarkivet och sen klickar jag upp dom i storbild och högerklickar på musen och väljer kopiera.
Memoria skrev 2009-06-13 20:55:28 följande:
tjock kulan: Hur får du dina bilder så stora? När jag försöker dra över dem i "öppet tillstånd" får jag bara en http-adress. Skönt att höra att Rocket var bra. Minerva har jag haft innan, men aldrig hört talats om Rocket innan. Sparris verkar ju roligt att odla, synd bara att man inte skulle ta dem förrens efter 2 år. Jag vill ju skörda samma år.
Du e för söt

, det e jag som är virrig i mitt skrivande jag menar sparrispotatis och mandelpotatis

. Rocket är en tidig och frisk sorts potatis. Har en sparrisplanta här hemma som jag fick av trädgårdsdamen som gav mig alla växter. Har ingen direkt koll på hur jag ska bära mig åt med den men det ska jag läsa på i höst så jag kan dutta med den till nästa år och förhoppningsvis kunna skörda lite sparris till våren framöver.
Nu ska jag kika på dina bilder, tjingeling