• Svar på tråden ROMER
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-04 02:12:38 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-04 02:11:27 följande:
    Jag frågade inte. Jag blev hjälpt till en sal tills polisen kom Det hela gick liksom lite hetsigt till
    aha..tänkte om du visste om de var finska, svenska, polska, rumänska, serbiska ..typ hahaha
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-04 02:14:49 följande:

aha..tänkte om du visste om de var finska, svenska, polska, rumänska, serbiska ..typ hahaha
    Tyvärr. Det hade jag vetat om jag hunnit ta hand om patienten men jag kom dit ungefär samtidigt som de kom så jag hann inte få några uppgifter.
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-04 02:15:34 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-04 02:14:49 följande:
    Tyvärr. Det hade jag vetat om jag hunnit ta hand om patienten men jag kom dit ungefär samtidigt som de kom så jag hann inte få några uppgifter.
    haha..jag är sååå nyfiken..vad hette de då? skriv i min gb så raderar jag sen!
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-04 02:16:35 följande:

haha..jag är sååå nyfiken..vad hette de då? skriv i min gb så raderar jag sen!
    Tyvärr kan jag inte göra det. För det första har jag redan avslöjat att det rör sig om en patient så jag skulle bryta sekretessen. Och för det andra är jag inte intresserad av att dra igång någonting eftersom jag är rädd för människorna. De har släkt på samma område som jag bor och jag vill inte bli slagen fler gånger för att jag har berättat om dem
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-04 02:19:54 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-04 02:16:35 följande:
    Tyvärr kan jag inte göra det. För det första har jag redan avslöjat att det rör sig om en patient så jag skulle bryta sekretessen. Och för det andra är jag inte intresserad av att dra igång någonting eftersom jag är rädd för människorna. De har släkt på samma område som jag bor och jag vill inte bli slagen fler gånger för att jag har berättat om dem
    äsch men jag antar de inte var finska då, för de skulle du kanske sett på kläderna. Taikons då kanske? Bessik? Dimitri? *s*
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-04 02:21:50 följande:

äsch men jag antar de inte var finska då, för de skulle du kanske sett på kläderna. Taikons då kanske? Bessik? Dimitri? *s*
    Momo klär sig inte i något speciellt märkvärdigt. Jag kan inget om det där. De som bor här har jättefina klänningar i en massa färger när de har fest. Fast jag tror att de flyttade i veckan. Det var synd Deras barn var mina små kompisar. Alla utom ett. Som var skadat i huvudet. :´)
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-04 02:25:05 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-04 02:21:50 följande:
    Momo klär sig inte i något speciellt märkvärdigt. Jag kan inget om det där. De som bor här har jättefina klänningar i en massa färger när de har fest. Fast jag tror att de flyttade i veckan. Det var synd Deras barn var mina små kompisar. Alla utom ett. Som var skadat i huvudet. :´)
    de finska männen har ju alltid svarta byxor, skjorta o finskor o kvinnorna med de svrta stora kjolarna.

men om de du bodde bredvid var släkt med de på sjukhuset, så kan de varit kaldarar eller lovara med tanke på festkläderna..
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-04 02:28:44 följande:

de finska männen har ju alltid svarta byxor, skjorta o finskor o kvinnorna med de svrta stora kjolarna. men om de du bodde bredvid var släkt med de på sjukhuset, så kan de varit kaldarar eller lovara med tanke på festkläderna..
    Men haha ge dig nu... Varför skulle jag ljuga om vad momo har på sig??
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-04 02:30:10 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-04 02:28:44 följande:
    Men haha ge dig nu... Varför skulle jag ljuga om vad momo har på sig??
    va? haha..men finska zigenerskor har ju svarta sammetskjolar de flesta av dem, o till det blusar med spets. Jag har inte sagt nåt om din mormor,hon var väl inte gift med en zigenare heller?? så varför ha kläderna då?
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-04 02:32:43 följande:

va? haha..men finska zigenerskor har ju svarta sammetskjolar de flesta av dem, o till det blusar med spets. Jag har inte sagt nåt om din mormor,hon var väl inte gift med en zigenare heller?? så varför ha kläderna då?
    Jo det var hon ju. Men han är död