• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Loren

Sebastian tycker jag är superbt bra! Som jag sagt ngn gång tidigare i tråden - Agnes sjunger bra men (taskigt, jag vet) jag stör mig så på henne. Hon ger ett så himla osmart intryck - man hoppas nästa att hon spelar dum, men jag gissar att så inte är fallet!

• ebben

Sebastian har ju en sån "skön" o egen stil.........han "lever" ju på scenen -de andra är trista allihop.

• Älskeling

Jag är jättenöjd med att det blev Agnes! Götta!!!

• Älskeling

Jag är jättenöjd med att det blev Agnes! Götta!!!

• Älskeling

Hoppsan, var inte riktigt klar där....

Hoppas verkligen på tjejerna i år!

• rosamoln

Loren

Vad är det som gör att hon inte verkar smart då? Själv är jag likadan i många sammanhang. Blyg och osäker och vet inte vad jag ska svara eller hur jag ska svara. Alla kan inte vara likadana. Som sagt, titta på Darin, en stjärna, trots att han sköter intervjuerna ungefär som Agnes.
    Jag tycker det är bra att idolerna är olika. De är ett bra föredöme för många unga, osäkra tjejer och killar. De visar att man inte alltid behöver vara framåt, man kan lyckas ändå!

• Mell

I Aftonbladets nätfråga (12000 röster) om vem som är ens favorit i Idol ligger Sibel och Agnes på delad första plats... Märkligt då att hon inte gick vidare första gången hon tävlade...!?

• Älskarlivet

Mell:

mycket konstigt ja!!??????????? Hmmm.... kan man lita på omröstningarna då ... Ähh jag vet inte, det kan man nog! Men visst är det konstigt eftersom hon åkte ut mot dom som nu ligger under henne i Aftonbladets omröstning...

• gbg77

Nån som vet om alla ska vara med att tävla idag, eller är det några som är utvalda? Har glömt hur det var förra året.