• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • gbg77

ok, tack. det var inte mkt att sjunga på. Ska bli spännande!

• Gäspan

Loren: Håller med om att Agnes inte verkar så smart. Och Jonah verkar arrogant och James svarade bara "absolut" på alla frågor han fick. Men dom är ju inte medietränade än, kidsen. Då är det mer förvånande att Måns och Ola verkar så smarta och roliga och slipade framför kameran. Måste vara naturbegåvningar!

Och tänk på Carola! Hon verkar efter mer än tjugo år som stjärna fortfarande vara...inte såå smart...

• Mumu

Jag tycker inte Agnes verkar osmart, men _mycket_ blyg och osäker däremot. Och det kanske kan ge ett lite osmart intryck ibland, men det behöver ju inte alls betyda att hon är det.

Jag är jättesugen på att se hur det går ikväll!

Att Agnes ligger över många andra kan ju bero på vilka hon tävlade mot i sin "delfinal". Det är ju bara konstigt om de som gick vidare från den ligger under henne nu. Hänger ni med hur jag menar? Vilka var det som gick vidare från Agnes omgång? Var det två väldigt populära så kanske hon fick stryka på foten fast hon anses bättre än de som gått vidare från andra omgångar.

• Gäspan

Å hälften är jäääättesjuka ikväll.. Hur ska det gå? Marieme ska sjunga en av mina favoritlåtar, "As" av Stewie Wonder. Hoppas hon inte wailar bort den...

• Phantera

James? Ska han vara med...? Åkte inte han ut? Jag hade nämligen hoppats att han skulle få sista platsen, den som Agnes knep...hm...?

Aja...hoppas de sjunger lite sväningare musik ikväll så man får se lite "moves"...inga trista ballader. Det har man fått se så många av!

Nehepp...vi ses!
    Ska titta på Idol och sen sova...jobbar HELA helgen!

Natti!

• Angelica

Är det avgjort att Agnes fick juryns val? När var det?

• Phantera

Angelica > Ja, det är klart...men när det blev klart vet jag inte. Hon ska iaf vara med ikväll...

• Linda1976

Presskonferens igår fm, enl Aftonbladets texttv på Femman.

• rosamoln

Phanntera-
    Min favvo Sebastian kommer att sjunga rock´n roll i alla fall

• rosamoln

Eeeeh, reklam, nu?! Gomorron...