• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mamman till två

*opartiskt ska det vara*

• Gäspan

Jag tycker att Sebastian var enormt bra. Ola hade en söt å fin falsett. Agnes sjöng rörande vackert. Marieme ok. Men varför gillar alla Jonah? Jag tycker att han är sååå tråkig. Tror inte att han kan stava till ordet passion. Och Sibel ska ge sjutton i att sjunga John Lennon-låtar. Det var det värsta jag har hört.....

• Tumbling down

Jag tyckte att Sibel gjorde Imagine jättebra!

• Cheri

Jonah har en GRYM röst, men om han inte visar på större popstjärne material snarast så ska hans plats nog vara där i gospelkören i kyrkan....

• snobben

Jonah visar ju inga känslor, det är noll. han har jättebra röst men sen då??? han måste ge mer av sig själv, säkert inte lätt men brinner han för sången så borde det komma automatiskt.

• Gäspan

Cheri: Det är just det jag menar: Det är för perfekt, för....instrumentellt med Jonah. Påminner mig om alla frikyrkosångare...(inget illa ment om frikyrkosångare, men passion är ju inte ett ord man förknippar med deras scenframträdanden)

• Jefa

Gillar inet Sibel egentligen, men idag var hon grymmt bra! Fast bäst var ju ändå Sebastian!

• Theolin

Röstade på Sibel & Ola...
    Ut med Jens eller Cindy tycker jag....

• Jefa

Missade vad juryn sa om Cindy. Någon som kommer ihåg?