• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Gäspan

Kaktusen: varför gå och kamma sig? Idoldeltagarna håller väl hela frisyrgelébranschen på fötter just nu?

• fenomena83

tycker att alla kan gå å kamma sig utan Ola möjligtvis...
    herregud va BRA av han å sjunga DEN låten... helt otroligt!!!!

jens - flopp, lite halvtråkigt
    elina - bra, mest bara för att jag gillar henne över huvud taget, men som juryn sa, hon kan inte sjunga höga toner, det låter som skrik
    jonah - sjunger bra, men han är såååå tråkig att titta på, värsta vardagskläderna ju, hallåååå????
    marieme - ok, men trist
    sibel - suck.
    sebastian - VARFÖR måste han köra den där melody club-stilen?? om han slutade med det så, wow!!
    cindy - tycker det mest bara va skrik.
    maria - fel låt....
    ola - jaaaaaaa!!!!!!!!! se ovan.
    Måns - överskattat..... tycker inte alls han va så bra som han alltid varit...
    agnes - har aldrig gillat å kommer aldrig att gilla..

såå hehe nu vet ni vad jag tycker...

• fenomena83

Agnes e en liten grå mus tycker jag.... ingen Idol-touch på henne...

• snobben

Synd med cindy dock...det lät gnälligt, hon kan ju bättre.
    kan hålla med om att Sebastian inte har egen stil- men bra ändå.
    Ola var väldigt bra.

• Gäspan

...men varför låter killarna så säkra under intervjuerna medans tjejerna (förutom Marieme då, hon är cool) knappt kan prata??? Det påverkar tyvärr min bild av dem som artister. Okej, Darin var också blyg, men sött blyg. Han log iallafall...

• Cheri

Mn vad är det egentligen som säger att Sebastian inte har egen stil.. bara för att andra har liknande stil och syntes i media först?

Så då e Elina bara en dålig kopia på Pink oxå?

• maginari

Bara jag som tycker Jens är super-mega-söt och charmig? hoppas han får stanna kvar!

• snobben

Elina vem är det?? Hon med rosa hår?

Säger inte att Sebastian är dålig för det, han är bra...men man har sett det förut.

• Mamman till två

jag hejar på JONAH!!!,.. kanske inte helt opartsikt då sambon vuxit upp med honom...

annars tycker jag att Sebastian är duktig & rolig att titta på...