• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Maerion

NEJ! Maria ägde Jens, Mariéme och Måns ikväll. Trist att hon åkte.

• grisekno

Neeej.....synd.....gillade Maria, hon verkade så go!

• Barbaskön

Men varför är det så många som diggar OLA? Han kan ju inget sjunga det låter ju för jäkligt. Han ligger på gränsen hela tiden och väjer undan när det är svåare pariter både när det gäller ljusare eller mer bas. Nä bort med OLA

• Barbaskön

id78: Härligt att ha en kompis med i mitt tyckande. Han ser ju så slätstruken och uttråkad ut så jag somnar själv i soffan.....

• Nette

Jag gillar inte Sebastian! han är inte min favorit precis men han är helt klart en stjärna och han sjunger bäst (fast jag inte vill erkänna det ) heja OLA

• Maerion

Tyckte Maria var bäst hittills ikväll, och släppte lös och dansade och var glad. Väntade mig dock MYCKET mer energi, dans och glädje av en låt som "I'm so excited", fattar inte att juryn var så nöjd med Agnes "dans"..

• AxelArvid

april06
    Nä fattar inte heller hur de kunde vara så nöjda med Agnes låt...så fattigt lät det. De är nog kära i henne...hon är ju ganska söt

• Virris

Fel, fel, fel..... hur kunde hon åka? Jens skulle ju ut!!! åhhh vad besviken jag e...
    först cindy ( fel ) och sen maria ( fel )....

f-n om Jonah åker nästa gång, då e det slut tittat för min del!!