• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Dream Of You

Aha... vad synd.. visseligen sjäng hon inte sitt bästa men jag hade mkt hellre sett Jens åka ut.

Tack för svaret btw..

• zikoriat

Skitisamma om det är en tjej eller kille som åker ?? Det är väl den som är bäst som ska vinna

• Leilani

Det vore bättre om man fick rösta på den man vill ska åka ut.
    Då hade resultatet blivit ett HELT annat utan alla trånande fjortisars maniska ringande på fjunisarna....
    (fjunisar= Jens, Måns o/co)

Nästa vecka åker Marieme, därefter Agnes, Elina och Sibel.

• AmandaPitkänen

Leilani: Vad menar du? Du kan ju inte veta redan nu vem som ska åka ut???

Jag tyckte Jens skulle ha åkt ut idag, rtycker inte han är så bra. Däremot tycker jag Agnes är duktig!! Jonah också..

• rosamoln

Jag är faktiskt glad att inte Jens åkte. Han är lite gullig Inte för att det ska handla om det, men han har inte synts så mycket, så han förtjänar faktiskt en chans!

Och Sebastian, som vanligt, helt underbar!

• Leilani

Amanda,
    nä alltså det är bara som jag gissar!!!
    Jag var lite ironisk eftersom historien verkar upprepa sig att småtjejerna röstar fram "söta" killar på bekostnad av duktiga tjejer....
    Så det var den ordning jag tror tjejerna kommer åka ut i.

• rödbetan

Jens är verkligen sämst helt klart han skulle åkt.
    Jonah och Sebastian är i en klass för sig.

• NoAngel

Ang. att "fjortisar röstar på de söta killarna"..

Det handlar ju om vem som är populärast, inte den som sjunger bäst egentligen!
    Förmodligen kommer ju fjortisarna även gå på "söta killarnas" konserter och köpa deras plattor..
    Så att säga att de "förstör" när de röstar så tycker jag är fel!

JAG (som har passerat 30..) tycker nog egentligen att Jonah har bäst röst, men håller på Sebastian för att jag gillar hans stil m.m. Så rösten är ju inte allt, utseende och stil betyder minst lika mycket! (tyvärr kanske?) Men så är det..