• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • AxelArvid

Jag trodde faktiskt att de skulle såga henne så jag blev chockad när de gav så mycket beröm

• Maerion

id78; jo, ibland förvånar de en ändå =)

• Göteborgstjej

Nu funderar jag på att sluta titta, gillade verkligen Maria ju...

• Mammis me Tindra

Heja Mariéme!!! Nu måste jag ju kolla nästa vecka oxå.
    Fattar heller inte att Jens får vara kvar. Han e ju skittråkig!

• Missisola

Sebastian och Jonah är två so, bara går in och kör...vad har de i Idola att göra....De är för bra för denna tävling...

Den jag gillar minst är Sibel.... tråkigare får man leta efter....ok att hon kan sjunga, men som juryn tjatar om...hon når inte fram...Jag kan inte se henne som en IDOL!??!

• Miss Niles

Men Agnes?! Förstår inte vad dom eller någon annan för den delen ser hos henne. Hon sjunger ju så svagt. Tycker inte hono når fram alls o rösten är inte särskilt bra. Känns som om hon inte skulle vara någonting om hon inte hade sitt utseende som hjälper henne. Hoppas att de är hon som åker nästa gång.

Själv tycker jag om Sebastian. Han är ju så skön! De är märkligt. Tyckte inte så bra om honom under uttagningarna men han har verkligen blommat ut. Han har lärt sig att hålla mer koll på micken oxå. Ett tag fladdrade den runt så mkt
    Jonah är oxå bra. han har en fin röst. Men jag tycker de är lite tråkigt med alla ballader. De är lite som Ola. Visst, han sjunger jätte fina ballader. Men man vill se om han klarar av något annat oxå.

• Mammis me Tindra

Jag är nog kär i Måns. Han är så söt så man bara vill äta upp honom!!

• Älskeling

Två tjejer på raken som åker ut. Är jag förvånad? Nää, det är ju så det brukar vara. Klart att en kille kommer vinna i år igen.....tråkigt.

• Dream Of You

ursäkta men jag missade ju utröstningen.. kollade bara på när de sjöng.. vem åkte??