• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Greenmonster

Jag tycker att Jonah är lite creepy faktiskt. Får en känsla av att han är super religious i nåtslags kult eller någonting!

• Dream Of You

Jag får rysningar av Sebastian när han sjunger och sprattlar med benen och ser allmänt jobbig ut. INGET fel på rösten.. men hans image.. huuuuh

• Greenmonster

Jag är iaf tacksam att han (sebbe) slutade "sexa" så där äckligt som han gjorde förra veckan typ slicka med tungan mot kameran! Bläää!

• Julienne

Jag tycker inte att vanligt folk ska rösta längre..... tillbaka med juryn, de som kan lite om branschen!

• Chania

Sebastian eller Jonah vinner! För egen del håller jag på Jonah. Han har helt klart bäst röst. Dessutom orkar inte jag i längden se en kille som hoppar runt och tramsar sig på scen. Okej, han är en scenbegåvning men har Seastian verkligen en röst som håller om man inte ser honom?

Nej Jonah får min röst. Han visar att man kan sjunga utan att behöva fjompa runt på scen. Som Swartling sa, det ger en viss pondus att bara sjunga, och det gör han ju så bra!

• Aannaa

Men det är ju det som är bra med Sebbe, att han har en egen stil, hur 'ful' den än är Det är ju en sån som ska vinna!!!

Det är ju INTE alls säkert att 'fjortisarnas' favvo vinner, det gjorde ju inte Darin sist!!!

• Aannaa

Förresten, SIBEL var grymt bra igår

• Maerion

aannaa, mm, sibel rockade igår, härligt att hon lekte och hade kul!

jag tycker också att jonah är lite creepy, men det kanske är religionen och att man (jag) har fördomar mot det..

• Chania

Religion? Vad för religion talar ni om?

• michiara

nu har jag kollat på gårdagens program..spelade in det..

hmm..min favorit var sibel solklart..endast hon och sebastian som nådde till mig iaf..

ola måns och jens är så tråkiga och omanliga

maria..var jättetråkigt att hon åkte..hade velat se mer av henne