• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • rosamoln

Jag tror att Elina, Ola och Måns kommer att hänga löst, och Elina åker! *hoppas*
    Önskar visserligen, som vanligt, att Agnes ska ligga hänga löst, istället för Måns, men det är väl ingen risk. Tittarna påverkas ju tyvärr en del av juryn.

• halstabletten

Agnes var överlägset bäst ikväll! Sibel sjöng också bra men hon måste våga leva ut ännu mer på scenen och ta för sig mer i intervjuerna! Elina blev jag lite besviken på.

Jens- som jag innan bara ville att skulle dra, gjorde bättre ifrån sig än väntat. Ola var faktiskt inte alls bra men tyvärr tror jag att hans fanbase ser mellan fingrarna, samma sak gäller sebastian. Jonah var inte heller på topp...:/ Och Måns *suck*. Nej killarna får tummen ner ikväll överlag.

• allin

Här kommer jag in å säger att Agnes var bra idag!!!

Blev ganska överraskad när " balla da li killen" störtade in på scen...*asg*

• Lillfrun

Håller med pyff... Balla da li di la- killen var bäst! Helt skönt att kunna ställa upp efter att ha gjort bort sig så enormt under audition-turnéen!

• Lillfrun

Annars tyckte jag att Agnes, Elina och Sebastian var bäst ikväll... Dom andra var som några trista medelmåttor. Sibel kan ju verkligen, men hon är ju så nervig så fort hon inte sjunger.

• fenomena83

i helvete heller att Elina ska åka... det ska jag bli kvinna för, har ringt å röstat på henne!! tror iofs inte att mina små röster spelar nån roll.... men hon var ju urcool i kväll!!!!

men men kolla bara på programmet så ser man ju tydligt alla j-a fjortisar som står å skriver måååååååååååns ooooooooooooolaaaaaaaaaaaaa........
    SUCK...
    FAN att det ska va på det viset det gör ju allt så himla orättvist! dom är ju tråkiga och mesiga och bara smör och kladd.... å jonah som kör samma stil hela tiden med sin arm mot bröstet, jaa sebastian kör ju oxå samma stil hela tiden, skulle vilja se han köra en ballad, men han har ju talaaaaaaaang för sjutton..

idag körde han min favvolåt alla kategorier med min favvogrupp alla kategorier... å jag e stort the ark fan så jag borde veta vad jag snackar om, har sett ola salo live flera gånger... sebastian var ASbra!!!!! liiiite mesigare än ola salo dock såklart (det finns ju bara EN ola salo), men inte mycket...

men men suck suck dom där fjortis pojkarna kommer väl aldrig åka ut.
    ååååå va orättvist.

• fröken april

Sebastian skulle kunna hoppas av idol, för han är ju redan en fullfjädrad artist!!

• snobben

sebastian är grym! Hoppas Elina eller jens åker!

• Ammi 76

Sebastian fick min röst ikväll! Verkligen skitbra!