• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • KvastHilda

Meeen...jag missade Sebastian för grabbarna vill titta på FC-Z istället. Vad sjöng han???

• gummibears

Agnes fick våran röst som vanligt (hon är helt klart bäst, samt så måste jag helt klart heja på när en Vänersborgare är med )

• Dayna Lee

Tänk så olika det kan vara. Agnes är favoriten här medans Sebastian ger mig kalla kårar, hua! Skicka hem honom!

• silhuett

KvastHilda:

Du kan se hans uppträdande på Idols hemsida, om du vill. Gratis

• KvastHilda

silhuett: Ja, jag får ta och göra det!

• Barbaskön

Men hur kan Clabbe säga detta till Anges, så gubbigt:

? Yeah, yeah, yeah, fan vad du är bra i dag, Agnes. Men du skulle kunna slipa av lite gullighet, lite barnslighet. Kanske lite mer bett i blicken, som om du hade varit tillsammans med i alla fall en kille, tyckte Clabbe.

Jag brukar hålla med Clabbe i mycket han säger, han är lite rå och tuff men att säga att man ska se som om att man har varit tillsammans med ialla fall en kille är ju för jäkligt!

• Barbaskön

Men vad i H-vete hur f.n kan JENS vara kvar.....gaaaaaaah

Skit att sötnosen Ola åkte

• Pyff

GÖTT MOS!!!! Gud så överraskande att Ola åkte, men så helt rätt! Killen kan ju faktiskt inte sjunga mycket bättre än en säl....................

• Tumbling down

Det var oväntat.. har fjortisarna övergett Ola