• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • snobben

Jag hejjar ju på Sibel för fulla muggar, vilken brud!!!

• monkan31

Oj de här trodde jag inte!! Jag satt nämligen och sa : Ola kommer aldrig att åka ut, för han har så många flickor som röstar på han. Men men man ska aldrig sluta att förvånas

• smulan76

Jag blev också förvånad, trodde att småtjejerna röstade på Ola, åtminstone skriker dom ju högst....
    Själv tyckte jag att Elina var sämst, tycker inte alls att hon sjunger bra!

Sebastian är klart bäst, visst han kör samma stil och rörelser men han går ju ut på scen som att han äger den, det känns som han redan är en artist liksom. Då måste man ju vara självsäker!!! Sen har han väldigt bra röst också!

Måns har ju ett väldigt charmigt utseeende, men jag tyckte han var bättre när det var auditions, men det berodde kanske på motståndet...

Agnes stör jag mig tyvärr på. Hon sjunger jättebra när hon tar i ordentligt annars låter det bara mesigt, sen kan man väl inte vara en stjärna och prata med läspande bebisröst?!?!

• Mell

Jag gillade Ola massor och tycker att det är tråkigt att han åkte ut, men han gjorde inget bra framträdande idag. Det var lite chockartat att han skulle åka ut, han har ju inte ens hängt löst tidigare.

Som jag sa, personligen tycker jag att det är tråkigt att Ola åkte ut, men samtidigt så gör det mig inte så mycket, för dagens utröstning visar att det beror otroligt mycket på prestationen om man åker ut eller inte. Ola gjorde ingen bra prestation idag & då tycker jag att det är rätt att han ska åka ut före de som presterade bättre. Den här utröstningen tycker jag visar att utröstningarna i Idol faktiskt funkar som de ska, att den som gör sämst ifrån sig åker ut, oavsett om han aldrig ens hängt löst förut.

• Jefa

Agnes var fakiskt klart bäst idag! Hon har verkligen en kanonröst!
    Hade hellre sett Måns åka ut än Ola. Men väldigt förvånad över att BÅDE Måns och Ola fick lägst!

• Leilani

JIPPI!!!!
    Precis de 3 jag ville som hängde löst!
    Måns flin ser ut som Jokern i Batman och Jens ser ut som kusinen från landet.
    Det spelar ingen roll i vilken ordning de åker ut, men ut ska de!
    Bäst idag var Sebastian och Agnes.

*tar en pepparkaka så jag blir lite snällare*

• Millan1984

Trodde stenhårt på att det var Måns tur att åka idag.
    Sibels tröja var ju jättefin *vill ha*.
    Agnes lika duktig som alltid.
    Sebastians låtval var klockren, men han är som nån här ovan sa, enformig.

Trevligt att det var en kille som åkte idag.

• snobben

det här med att nån kör samma stil (sebastian)...varför är det så fel??? Om man nu ska ta ett ex som låten Sebastian sjöng i dag av The Ark...de har ju alltid samma stil. Tack och lov. Vore hemskt om de ändrade på den. Nä, det är inte negativt att köra samma stil för det är ju det man förknippar artisten med. Har jag rätt eller har jag rätt??

• Phantera

Nu får småtjejerna skärpa sig!! Om de nu röstar på den de tycker är snyggast? För isf så har de fel!
    Ola är snyggare än Jens...och sjunger 10 ggr bättre! Det är för f*n ingen utseende-tävling!! *irriterad*

Jens borde åkt ut förlänge sen!!

Skönt att Måns höll sig kvar dock...för han är riktigt fin att titta på. Inte för att det spelar ngn roll...men han gjorde bra ifrån sig ikväll. Bättre än Ola. Fast Ola sjunger nog bättre, mer allround, än Måns om man testar olika kategorier osv...?

UT MED JENS!!

Nu ska jag sova...natti!

• Shaline

Gud va skönt o slippa se Olas J***a tunga ut o in hela tiden.. blää så äckligt pinsamt värre ola!

dock så trodde jag inte han skulle åka utan Elina/jens..