• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • FriSam

Yehoo!!!

Äääääntligen en kille som åkte ut!!
    Tyckte Ola verkade lite präktig....
    Har ingen favorit, men Agnes va ju jättebra ikväll.

• halstabletten

Jag trodde inte att Ola skulle få åka heller, men han gjorde ett mindre bra framträandande idag så det kändes rätt ändå. Även fastän jag gillar hans röst då han håller sig borta från falsetten.

• snobben

hur fan kan folket tycka att Jens sjunger bättre än Ola...helt ofattbart!!!

• tinna
    Är så nöjd med mig själv att jag smsade till min syster precis innan utröstningen att Ola borde få åka men att jag inte trodde att han skulle göra det p g a småflickor som är kära i honom.........Här gillar vi Agnes och Sebastian, även Jonah och Sibel är väl rätt OK. Tror Elina, Jens och Måns står på tur att åka ut nu.
  • Felicia6

Det jag tycker är så trist är att dom som vet att dom är bra på nåt, ja, dom spelar på samma sak HELA tiden..
    Många gör mig otroligt less på dom just pga det..

Sebastian gör SAMMA rörelser i varje program, samma kast med huvudet, samma sorts låtar..

Måns likadant. Han vet att han har charmen, så han spelar över på den HELA HELA tiden.. O smöriga låtar hela tiden för han visste det gick hem hos folket från början..

Ola med sin falsett.. Väljer hela tiden låtar som är småsmöriga och som han får sjunga falsetten i..

Jag gillade både Ola o Måns från början.. Nu är dom bara sliskiga och enformiga tycker jag..
    Och Sebastian har en bra röst, men jag vill se han göra lite mer av den, i stället för att köra i samma spår hela tiden.

• tinna

Fast idag sjöng Jens bättre än Ola, i Idol kan man inte leva på sånt man gjort förr, det är idag som gäller...... Jag gillar inte heller Jens, men Ola var inte heller nån stor favorit.

• JennyOEmilia

Sebastian är fruktansvärt enformig och jag tycker han ser så otroligt fånig ut med sitt självbelåtna leende när pupliken tjoar åt honom... Stör mig mest på honom... Men han har ju talang... Men inget för mig!

• Malin och Simon

Måns är riktigt jävla snygg.