• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Linda1976

Eftersom alla hetsar upp sig över Clabbe, så ska jag berätta en liten anekdot från Visby sommaren 2002! Jag och min man var där med 2 killkompisar. En kväll satt vi på en krog och den ena kompisen skulle gå på toa. Det var en sån toa med handfat i ett rum och flera små toabås.
    Kompisen kunde inte öppna toadörren in till toan, så servitrisen fick komma och öppna med nyckel. Då hade.... tamda-daaaam: CLABBE låst in sig med 3 handfat och 4 toabås helt själv... Så sa han "OJ; jag trodde det bara var en toa" .... Öh??? Så blind e han väl inte? Hihi...

• michiara

*skrattar* jag tycker han är cool clabbe

• yohanna

vad sa clabbe? missade programmet.

• ung flicka

jag är s arg för att ola åkte ut... smör måns skulle ut!
    Elina är BÄST!

• Tytsi

Elina är ju inte bäst. Det går aldrig och sälja en skiva med henne, hon är som Stina förra året, kan inte sjunga.

• Tytsi

Yohanna -- Det här sa Clabbe till Agnes.

"? Yeah, yeah, yeah, fan vad du är bra i dag, Agnes. Men du skulle kunna slipa av lite gullighet, lite barnslighet. Kanske lite mer bett i blicken, som om du hade varit tillsammans med i alla fall en kille"

• fenomena83

ååå va han är äcklig, å till elina sa han ju också nånting typ vad du e sexig...
    uärk...
    sånt vill man ju inte höra från clabbe sånt vill man ju höra från daniel

• fenomena83

hihi jag skrev för nåra sidor sen att fjortissmörpojkarna aldrig skulle åka ut.....
    tjohooo va glad jag blev nu när alla tre hängde löst HAHAHA.... kom igen nu då jens nästa gång å sen måns....
    med mera.... orkar inte göra fler

• Phantera

Mumu > Ja...stackarn!! Tur att han inte åkte ut dock!

rödbettan > *håller med*