• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • rödbetan

Jens är sämst kan inte allla sluta rösta på honom, fattar inte vad folk ser hos han.

• rosamoln

Hur han kunde åka före Jens, kan jag förstå. Jens var ju duktig! Men före Elina?!!

OT- Har ni Com Hem? Mitt internet slutade fungera igår kväll, precis efter Idol. Skulle in här och läsa ju! De är snabba på att skicka påminnelseavgift, (även fast man betalat, kanske två dagar sent) men när det gäller fungerande kundtjänst och Internet, då är de inte lika snabba minsann! *arg*

Förlåt att det blev mycket OT...

• Jennie med ie

Fastän man håller sig till en musikstil/gren så kan man ju variera mellan olika typer av låtar. Jag tycker Sebastian har varierat sig hyfsat inom sin egen stil, medans däremot Ola t ex har varit för enformig (förrutom förra veckan då men hans förstahandsval var tydligen den som Sibel sjöng).

• Loren

Personligen får jag sälla mig till de som tyckte rätt person åkte ut OM man baserar det på gårdagens framträdanden - Jens var bättre än jag förväntat mig med Robbie-låten och Ola sög verkligen gammal bäver. Då inser man att Justin T sjunger riktigt BRA. Tyckte att rätt personer var i botten - men i största allmänhet får jag nog vara tjatig och säga igen hur dålig standard det är på tävlingen. Finns det verkligen inte några bättre där ute i stugorna....

Bäst igen - Sebastian. Men Jonah var riktigt bra också, trots att jag tycker att han är trist. Sibel var också rätt bra - absolut inte hennes bästa, några toner var falska, men ändå bra i sammanhanget. Agnes sjöng väl också bra, men kan inte sluta störa mig på henne... Clabbe tog väl dock priset med sin kommentar till henne - inte kul eller okej.

That's it folks

• ärtprinsessan

Jaaa, vad upplyftande att slajm-Ola åkte ut!!!

• Tytsi

Fortsätter OT Rosamoln --- Jag var inte på internet igår kväll. Men ungefär vid Idol-dags började min modem blinka o hålla på av sig självt, så Com-Hem har nog haft nån störning.

Nu till ämnet

Tycker synd om Ola som åkte ut sådär pladask. Han hade ju inte hängt löst eller nåt. Stackaren hade ju inte "förvarnats" och publiken skriker som mest när han syns till.

Dock tycker jag att det var rätt person, nu när Elina och Jens inte åkte ut.

• Mumu

Såg ni stackars Måns då? Han hörde fel, trodde inte han hängde löst och blev jätteförvånad och gick för att ställa sig bland de som var säkra, så programledarna fick hejda honom och upprepa att han hängde löst! Så fick han lomma iväg till den "dåliga" sidan. Då tyckte jag så synd om honom, det måste ju kännas hemskt att bli glad och förvånad en sekund och sen inse att man missförstått.

• MinettJohansson

det är kanske är skrivet innan. Clabbe är GUBBSJUK!!!

heja agnes och sebastian ;)

• Tumbling down

Mumu

Jo jag såg det.. haha det såg kul ut