• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Kala75

Baby82- Daniel kläckte den

De var int hans utseende som jag hade roligt åt utan komentaren.Såg i efterhand att de kanske var taskigt skrivet.. Men han såg ut som han

• Kala75

Heax- Såg du att han gick vidare
    De blev bättre då han tonade ner sig

• Agaton sa

kala behöver hjälp på gissa låt tråden

• Julienne

Killen i hatt som läspade fram Guldet blev till sand var en storfavorit igår! Men värst var nog Märsta-tjejen: Hon sjöng inte jätteilla men inte bra heller. Men hela hennes diva- attityd går fet-bort!

• fenomena83

men hallå sluta säga märsta-tjejen!! va hette hon??? vad sjöng hon?? vill se!!!!

herregud den där balladi va verkligen komisk. å juryn bara satt där och hade kul. "ska jag fortsätta" "ja fortsätt du" varför slösar dom sin tid?? stackars pojke. stackars jury!

• fenomena83

men ni MENAR inte att ingen kan älska som vi gick vidare???????????????? skojar ni???

• Älskarlivet

Jo han gick faktiskt vidare........ Han sjöng väl nått på engelska direkt efter som var något bättre.....

• Julia76

Heax------ Inga kan älska som vi sjungs v gruppen Grace....

• trollungar

han som brakedansade och sjöng den där ballidadodila eller hur den nu gick va ju störtskön men helt värdelös!!! snacka om skön snubbe=)
    jag hejar på James gumba!!!!!!! nya idol 2005!!!!

Svar på tråden Idol 2005