• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • syster anna

Skönt att Jonah åkte ut (även om jag hoppas JEns åker nästa gång), det finns redan en Danile Lindström och vi behöver inte en till .

• syster anna

Lite stressad i förra inlägget (sitter på jobbet) och det blev stavfel Sorry!
    Daniel menar jag såklart.

Och jag kan väl tillägga om någon missuppfattat mig, att jag INTE gillar varken Jonah eller Daniel Lindström...

• J fer

Amen vad fasen då! Missade igår. Har Jonah åkt ut? Det var ju min favorit tillsammans med Sebastian! *suck*

• Jess Gbg

Va åkte Jonah ut???

Lillkillen och tjejen med rosa hår skulle ha åkt före honom!

Jag gillar Agnes!!!

• michiara

ja det lär ju bli de bästa som åker först *hemska tanke*

• Zahcro

blir säkert Elina o Jens som hänger löst nästa gång o så åker Elina ut.. bara för att retas....

• Mumu

Hahaha! Vilken circus! Jag skrattade som fan när två jurymedlemmar spådde att Jonah skulle åka, tyckte de var dumma i huvudet... Men se så fel jag fick ! Oväntat, även om jag personligen inte är tokig i Jonah så trodde jag att en stor del av svenska folket var det.

Stackars Jens, kan han inte få lova att åka ut nu då? Det är ju synd om honom, han klarar ingenting, han får ta skit från juryn varje vecka och han är sjukt dålig på scen! Släpp den stackaren fri från förnedringen, han platsar inte!

Elina platsar inte heller, men bättre än Jens i alla fall. Hon har en bra röst som kommer fram ibland.

Förstår fortfarande inte varför juryn är kollektivt kär i Agnes, hon hörs ju inte så mycket. Håller med dem som skrev tidigare att hennes utseende måste påverka mycket. Ibland lyfter det som fasen när hon sjunger, så med rätt låtval tror jag det skulle bli bättre.

Sebastian var bra, jag tyckte han klarade disco helt okej!

Sibel vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Jäntan kan sjunga, men ibland blir det lite väl mycket wailande för min smak. Men jag är ju lite lätt allergisk mot sånt också, så... Gillar man det så är hon nog guld!

Måns borde ha varit den som hängde löst istället för Jonah. Han klarade sig relativt bra igår dock, har verkligen skalat av lite av överdrivenheten.

Och tjejer... Klart man får klaga på resultatet fast man inte röstat själv ... Inte nödvändigt med hårda ord. Alla skriver vi i tråden för att vi tycker något och ibland tycker vi inte lika som de som röstar.

• Theolin

Jag fattar inte hur Jens kan vara kvar i tävlingen????
    Visst han sjunger bra, men sååååå mesig han var i går.
    Kändes nästan dansband över det hela....

Han och Eina borde åkt ut före Jonah!!!!

• bustösen

gud va skönt att Jonah åkte ut!! håller med dig syster anna. Jag tror inte Jens vinner, han åker snålskjuts på att småtjejerna tycker att han är söt tror jag. Men Agnes eller Sebastian kommer att vinna, iallafall om jag får som jag vill

man får se till att börja rösta nu när det bara är, vad blir det, sex personer kvar? Agnes, Sebastian, Jens, Måns, Elina och Sibel.

fast jag tror iofs att Sebastian kommer få en karriär oavsett om han vinner eller inte, han kanske blir en rockande Darin

• Linda1976

Var det nån som hörde vad Jonah sa om sitt namn. Min man skulle babbla om nåt samtidigt så jag missade det. Att han skulle ha det som artistnamn ändå, eller VAD var det han sa?