Hahaha! Vilken circus! Jag skrattade som fan när två jurymedlemmar spådde att Jonah skulle åka, tyckte de var dumma i huvudet... Men se så fel jag fick
! Oväntat, även om jag personligen inte är tokig i Jonah så trodde jag att en stor del av svenska folket var det.
Stackars Jens, kan han inte få lova att åka ut nu då? Det är ju synd om honom, han klarar ingenting, han får ta skit från juryn varje vecka och han är sjukt dålig på scen! Släpp den stackaren fri från förnedringen, han platsar inte!
Elina platsar inte heller, men bättre än Jens i alla fall. Hon har en bra röst som kommer fram ibland.
Förstår fortfarande inte varför juryn är kollektivt kär i Agnes, hon hörs ju inte så mycket. Håller med dem som skrev tidigare att hennes utseende måste påverka mycket. Ibland lyfter det som fasen när hon sjunger, så med rätt låtval tror jag det skulle bli bättre.
Sebastian var bra, jag tyckte han klarade disco helt okej!
Sibel vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Jäntan kan sjunga, men ibland blir det lite väl mycket wailande för min smak. Men jag är ju lite lätt allergisk mot sånt också, så... Gillar man det så är hon nog guld!
Måns borde ha varit den som hängde löst istället för Jonah. Han klarade sig relativt bra igår dock, har verkligen skalat av lite av överdrivenheten.
Och tjejer... Klart man får klaga på resultatet fast man inte röstat själv
... Inte nödvändigt med hårda ord. Alla skriver vi i tråden för att vi tycker något och ibland tycker vi inte lika som de som röstar.