• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • idiotblondinen

Den enda jag skulle kunna tänka mig att köpa skiva med är Agnes. Möjligtvis Sibel också med studioinspelat material där hon inte råkar "skrika" fram orden som hon gör ibland.

• Cheri

yeeeay Snobben! Finns tydligen fler som tycker som jag om Elina

• karatelinda

Maiaa - det finns säkert många som stör sig på Sebastians "dans", men inte jag. Jag tycker det hör till hans stil. Det bästa med honom är nog ändå hans röst och utstrålning! Det är så roligt att se på honom!! Och så tycker jag han ser så bra ut också!

Oavsett om han vinner eller inte så lär det nog gå bra för honom med musiken. Tror att det finns många skivbolag som vill ha honom.

• karatelinda

Idag lyssnade jag på Idol-skivan på jobbet, och konstaterade faktiskt att Agnes också är riktigt bra! Visst har jag hört det tidigare, men på skivan sjunger hon jättebra!
    JAG kommer att köpa en skiva med Sebastian!
    ..för förr eller senare kommer han nog att ge ut en.

• Maiaa

Mell: Skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka så!! Han är så otroligt sliskig på något slags otäckt sätt... Får inte bra vibbar av honom!!

• numberone

Ååå här är en till som gillar Sebastian..

men det som stör mig med hela grejen är ju att de inte sjunger "egna" låtar alls....

• Maiaa

karatelinda: Det är mer än hans dans som stör mig...det är hela "paketet".. Jag tycker inte att han är usel på att sjunga men mitt helhetsintryck av honom är inte positivt.. Tycker bara att han verkar vara väldigt dryg..det är den känsla jag får av honom iaf Det är ju inte en personlighetstävling och jag har förstått att det är många som har fastnat för hans åliga stil

• karatelinda

Maiaa - jo, jag kan förstå det. Och jag tycker kanske också att han verkar vara aningen dryg, men än så länge har det inte stört mig så mycket.

• Maiaa

Förresten så vet jag inte ens om han har en egen stil? Tycker att han imiterar Mick Jagger i hela sitt sätt att vara...framför allt med "sin" axeldans

• Dream Of You

Maiaa.. håller med dig jag