• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

nejnejnej..

OM hon bara avfärgade håret skulle hennes_riktiga_personlighet komma fram...
    det krävs en helt annan personlighet för att kunna bära hennes hår.. hon fixar det inte helt enkelt, det blir bara falskt och hon ger sken av att vilja vara någon annan. Låter dessutom som en karaoke queen/skol cabare´

• Linda1976

Jag tycker:

Agnes är menlös och luddig och "ehh.... äh..... jag vet inget om disco, jag vet inget om 80-talslåtar.... eh... ihh... " MEN VAD VET DU DÅ MÄNNISKA?????
    Måns - en pralin att titta på men en idol? nja....
    Sebastian - klar favvo
    Sibel -också favvo
    Jonah: Färglös och präktig
    Jens: Vad gör han i Idol? Det räcker inte med rösten
    Elina: Får inte kläm på henne riktigt...

• universalwoman

rosamoln nää hon är lite klen i rösten, det tycker jag med.
    Vet inte vem jag håller på nu, stackars juryn, de får då att jobba med..

• Älskeling

Jag är JÄTTENÖJD med kvällens resultat!!!

• Fjuppan

Jag hejar på Sebastian och Agnes, precis som min dotter gör. (Eller...hon hejar nog mest på Agnes och lite på Sibel kanske... ). Hur som helst, vad jag ville säga var att Agnes må vara lite menlös, omogen och aningens luddig...men tjejen kan ju sjunga! När hon tar ton får jag ståpäls. Hon har en mogen röst som ger mer än hennes "söthet"...MYCKET mer! HEJA AGNES!!!

• karatelinda

.. jag har bara läst här förut, men nu måste jag ändå skriva..
    vem f*n röstar på Jens? Hur kan han vara kvar då både Ola och Jonah är ute?? :-O helt ofattbart.. satt bara och gapade då kvällens resultat kom.
    De var i o för sig inte mina största favoriter, men bättre än Jens i alla fall.

För övrigt är min idol Sebastian!!

• karatelinda

Min favorit menar jag.. "idoler" är bara för fjortisar..

• Maiaa

Och jag för min del kan inte förstå hur man kan rösta på Sebastian?!! Jag tycker att han är en dryg pösmunk som bara verkar kunna dansa som en epileptisk kyckling!! Tycker att han är VÄLDIGT osympatisk...

• snobben

Elina verkar inte alls vara sig själv, no way, bara nån hon önskar vara,

Jonah, var skit trist att titta på...gick alltid på toa efter halva hans uppträdanden.

Sebastian kommer nog vinna hela skiten tror jag.

sibel var bäst när hon sjöng den svenska låten...hon är bra på scen.

• Mell

Maiaa: Och jag håller med om varenda ord du säger! :) Vilken läskig ormig människa!