• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Jag tror också att Jonah kan ha tappat en del röster på sin rättframhet vad gäller religionen. Lite synd att en sån sak ska spela in egentligen, men så är det...

Sen är det nog så att det Aftonbladet skrev puttade honom över kanten... Många tar avstånd från sånt beteende som Jonah själv erkände att han ägnade sig åt i artikeln. Så de som tyckte han var lite skum och dryg innan det drog nog definitivt tillbaka sina röster.

• zazla

Är det någon som vet när reprisen går? Vi var på middag hos kompisar igår och hade det bara på i bakgrunden så jag knappt hörde nånting.... Vi såg bara delen efter nyheterna.

• Mumu

Hehe, även om jag tycker Sebastian är jäkligt bra så betyder det definitivt inte att jag gillar hans klädstil! Jag har överhuvudtaget svårt att tycka att Cheap Monday's-stuket på byxor är snyggt på nån kille, men dessvärre är det ju treeeendigt. Sebastian får ju ett putarsel som heter duga i sina brallor, men det är det säkert nån som gillar, inte jag !

• Linda1976

Annars kan du kolla på alla gamla avsnitt på TV4.se de går väl i repris på TV4+ eller 400, så sök på deras hemsida

• peppigapia

agnes vinner idol...tveklöst bäst i alla kategorier!!

• Mumu

Linda, att han lätt blev lite nedlåtande mot folk när han blev irriterad, typ sa "lilla gumman" åt dem och så. Kollar du bak en massa sidor i tråden så var där en länk till artikeln, men det är nog lättare att gå in och söka på Aftonbladet, kanske...

• Linda1976

Neje.... hon är så meeeenlös....

• peppigapia

håller med theolin...va gör jöns...eehh jag menar jens kvar i tävlingen...han tog en asbra discodänga o totalförstörde den buuuuuu!!!!!