• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • AnnaKotte

Jag tål inte Sibel! Letar efter ett ord som kan beskriva henne... "Snorkig" kanske...

• Missisola

AnnKotte: Kan hålla med om Snorkig!
    Seb

• Missisola

..och det försvann---

Mende med Sebastian...han bara kör på...okomplicerad...inget trams!

• S0lstråle

Tonåring är också ett passande ord ...

• Mumu

Jag tycker Sibel ser hatisk ut när hon får dålig kritik. Snörper ihop munnen och kastar döda-blickar på den som ger kritiken. Jag tycker inte hon verkar kunna ta kritik bra alls.

• rosamoln

Mumu

fast deras kritik är inte alltid den bästa heller. Tänk om man skulle få sådan kritik av sin chef, så skulle man ju bli helt ställd. De kör ju med personangrepp.
    Börja jämföra med Agnes, så otroligt dåligt! kan jag med göra då, Sibel är hästlängder bättre än Agnes

• Missisola

Mumu: Exakt.....det nämnde jag ju redan förrförra veckan....

Ska bli kul att se vem som vinner....jag menar förra året vann Daniel...men vem blev stjärna?? Jo Darin!

• Missisola

Rosamoln: Ja men då låter man det rinna av sig...eller hur... Och jag tror de prövar henne...Förra året pallade hon ju inte för trycket alls...

• Mumu

Ja, jag skrev just det tidigare idag, hur fult jag tyckte det var att de drog in andra deltagare i kritiken. Lågt av juryn.

• Trulis

Sibel tål verkligen inte kritik, vad nu än tidningarna skrev idag så fick dete inte ta miste på hennes reaktion på kritiken. Om hon nu är en stjärna så ska hon kunna stå pall för även hård kritik. Som någon tidigare nämde, så är det klart att de grillas med, helt klart!

Visst sjunger hon okej, men för slätstruket och tråkigt enligt min mening, så jag sern helst att hon åker före Jens, även fast han borde ha åkt för länge sen.

Till final tror jag på Agnes och sebastian, fast min favorit är Måns.