• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Loren

Idol känns lite som ett skämt.... JENS....hahah, sanslöst roande att se honom. Inte på "rätt" sätt dock. Elina var åtminstone bättre än honom, kan hålla med om att hon varit ojämn, medan Jens är jämn - dålig jämt alltså

Jag tycker Sibel var bra nu i fredags, lite störigt med med hennes snörpiga mun kanske, men Agnes är SÅ mycket mer störande tycker jag. Inte var hon (Agnes)speciellt bra sist heller - förstår inte att juryn kunde oja sig så över hennes framträdande. Tycker att det var ordinärt, inte extraordinärt... Måns gjorde nog sitt bästa hittills, vilket inte betyder att han är så superbra, men okej i fredags.

Sebastian = BÄST

Måste tjata lite igen: LÅG KLASS overall....

• ming

Som någon annan skrev i tråden så hade det ju varit bra att ge Agnes lite konstruktiv kritik istället för enbart rosor, för de kan väl knappast tro att hon inte har saker att bättra på. De tror väl inte att hon är en färdig artist?

Sen måste jag säga ännu en gång att Sibel låter precis som Björk (eller gjorde i fredags i vart fall), ingen annan som håller med? Bara en annan person som höll med i tråden. Min sambo också, men han är ju inte här.

• rosamoln

Missisola

Om min chef gick till personangrepp på det sättet, skulle jag bli väldigt ledsen. Inte skulle det rinna av mig...
    Fast nu har jag världens bästa chef, så jag behöver inte oroa mig

• Babette

Sebastigen: tycykte jag no va "sådär" i fredags, bättre när han rockar ;)
    Agnes: Tycker hon sjunger så otroligt sköööönt, även denna fredag ME LIKE =)
    Sibel: Mycket duktig sångare, fast faller mig ändå inte i smaken ( som är som baken )
    Jens: Känns som om att han inte kan släppa loss, jag vet inte, men ingen IDOL 2005
    Måns: Sjunger sådär, jättesöt, men ingen artist i mina ögon
    Elina: Otroligt fin röst när hon väl träffar rätt, synd att hon åkte ut! Bra förebild för yngre tjejjer!!!

Har jag glömt någon? =)

• Julienne

Jag kom att tänka på en helt annan grej - Under fredagens program fick man se hur de blev bjudna på cocktails hos nån kändiskrögare..... men är inte flera av deltagarna under 18 år? (Sibel, Elina och Agnes)

• ming

Jens är väl också under 18? 17 år har jag för mig.

• ming

Jag önskar att Lorèn från förra året kunde ge ut en skiva. Hon var också en riktig IDOL tycker jag, bättre än tjejerna i år, men man har inte hört nåt från henne.