• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Felicia6

På tal om en mun som snörps..

Jag blir TOKIG på Sebastians min som han gör hela tiden då han sjunger.. Han liksom drar ut munnen som ett o så så tvärputar med läpparna på nåt jävla vänster..

Nån mer som lagt märke till det?

• ballerina

Japp har sett det - fast jag tycker att det är rätt rockigt!

• fröken april

Är det inte så med Agnes att det är juryns eget val vilket gör att de måste "rosa" henne hela tiden för att inte tappa ansiktet??? Eller vad tror ni??

• sonja34

JAg tycker Agnes är så självklar Stjärna... Det är som ett stjärnglimmer runt henne när hon träder fram. Hon är absolut stjärna men inte säkert vinnare av Idol. Jag tror Sebastian vinner, det är mest tjejer som röstar och han e sexig.

• Mumu

Otroligt med Agnes, de som ser hennes stjärnglimmer är många! Så nog tror jag verkligen att juryn verkligen gillar henne. Men vi andra, som inte ser det där glimret, vi tycker ju verkligen inte att hon är något speciellt, hon är liksom bara en i mängden. Intressant fenomen, att man liksom ser allt eller inget hos henne. Inte alls som med Sebastian, som folk antingen älskar eller hatar.

rosamoln, jag har lite svårt att följa liknelsen med chefen, jag skulle också bli ledsen om min chef gav mig den typen av kritik som juryn ger deltagarna. Men de är ju inte deras chefer heller! De är ju där just för att ge kritik, bra eller dålig. Och dessutom har de ju gjort en grej av att våga vara jävliga just i Idol...

Jag tycker också att Sibel liknade Björk röstmässigt i fredags! Jag vet inte vem som frågade, men jag håller med i alla fall !

• silhuett

Kära nån vad egotrippat! (ang. Sibels blogg)
    Gillar henne allt mindre nu...

• Jefa

Ja, juryn kan ju inte säga att de är bra bara för att vara snälla och tänka på att vissa blir lite ledsna av det!
    Blev riktigt irriterad på Sibels barnsliga beteende bara för att DAniel inte tyckte hon var bara bra igår! Ska hon komma någonstans måste hon ju växa upp en del!