• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ming

Åkte Måns ut? Helt rätt, fast jag hade hellre sett Sibel åka ut. Jens tycker jag gott kunde få vara kvar denna omgången.

• bebbelängtan77

Säger bara Sebastian... Man bara ryser.
    Tyckte Sibel gav mej rysningar i dag med Metallica. Hon gör musiken till eget.

Men Jöns, vad gör han där. ENFORMIG OCH TRÅKIG.... Man somnar.

måns är ingen större sorg....

• saraseal

Idag överträffade faktiskt Jens sej själv.. synd bara att han ska vara så osäker och de där grimarserna.. GAHHH! =)
    Sibel tycker jag inte är så bra längre hon var min favvi i början..
    Men Sebastian är bättre än nånsinn! men det var ju rätt tema för han, men jag började faktiskt gråta när han sjöng andra gången! (jag brukar gråta när jag ser på idol, haha)

• ManaMi

Sibel kunde inte göra Metallica rättvisa och vill någon se hur en Led Zepplin-låt ska framföras så slå på 2:an nu!!!

• zikoriat

vem åkte ut ??
    missade resultatet av omröstningen för jag kollade på masjävlar.

• Maggis

zikoriat;

Måns, tydligen.

Brukar sällan titta på Idol men Sebastian och Sibel... Wow! Vilken klass!

• Edwina

Sebastian = WoW!!!
    Jag har suttit i vecka efter vecka och väntat på att Jens ska åka men av ngn konstig anledning är han fortfarande kvar??

• villhabebis

Måns å Sibel va ju sååå grymma idag...fick gåsskinn å tårar i ögonen när Sibel sjung "nothing else matters" Fan va bra....
    Men när f*n ska dom skicka hem JENS????