• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mamsie

En tjej kan inte sjunga Metallica så det låter bra!
    ...
    Nu har jag fått ändra mig, en tjej kan: Sibel!

// Hårdrockande Morsan

• seadwarf

ming - haha.. jag tyckte sibel var jättebra o fick nästan tårar i ögonen med swartling där.. medans min sambo tyckte att hon var skitkass o skulle åka ut.. .. så olika det kan vara.. hehe..

• Loren

Sebastian ÄR bäst!!! Tyvärr(!) måste jag säga att Jens var rätt bra igår faktiskt, men hans framträdande var fortfarande himla TRIST..... Sibel - bra också. Agnes - svag röst som knappt hördes för trummorna - rockade inte fett alls. Måns, bättre än förut, men jag kan nog förstå att han åkte.

• Lörpa

Tyckte INTE Sibel gjorde Metallica bra,,finns INGEN som kan göra en hårdrocksballad bra cover,,,inte Sibel heller..tyckte det förstörde hela låten

Tacka vet jag orginalet av den

• Gladskiten

Jag kan bara inte fatta att Jens är kvar än!!!!!!!! :-O Helt jäkla otroligt! han är ju så mesig & dålig......
    Tänk om han vinner. *hemska tanke*

• Loren

Håller med gladskiten, även om jag som sagt tyckte att han var förvånansvärt okej igår röstmässigt så är han ju så himla trist...och en mespropp!

• LostInLiam

Hihi... Nu ska "experten" jag utlåta mig...

Jag tycker Agnes är GRYMT BRA! Hon är en riktig stjärna, hon "äger" hela scenen i vilken låt hon än gör, hon ska vinna

Sebastian är också väldigt duktig, men jag gillar inte hans stil. Han verkar så nonchalant och hans kropssrörelser på scen är ju desamma vad han än sjunger för låt, skicka honom till en danslärare!

Sibel tycker jag var bäst i början, men det har inte hänt så mkt med hennes utveckling så nu går de andra om henne. Men jag tycker inte hon sjunger dåligt, hennes sista låt igår (Metallica?) var väldigt bra.

Jens borde än en gång ha åkt ut, men jag tycker inte Måns var bra igår heller, så hade han inte åkt ut den här veckan så skulle han ha gjort det nästa, ingen katastrof
    Men nästa vecka så bara MÅSTE ju Jens ut, mot de andra 3 har han ju inte chans, eller?

• Gäspan

...vilka hängde löst igår?