• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Hamstern
    Ja, om man kan lite om musik så skulle man se att Agnes och Sebastian är dom med mest talang och proffsighet! Resten är bara tycke och smak, och jag har svårt att tro att större delen av sveriges befolkning blir så hjärntvättade av juryn!

Ursäkta men så tycker JAG!
  • ming

Nä, jag säger tvärtemot juryn.
    Sibel är skitkaaaassss!
    Agnes var sådär igår. Men inte lika kass som Sibel.
    Jens var bättre än de två igår.

Och Sebastian ÄGER SCENEN!

• Ancha

*räcker upp handen* Go Jens!!

• Babette

Måns: Ja, söt är han, men det gjorde inget att han åkte ut ;)
    Jens: Hur kom han med i IDOL?
    Agnes: Inte så bra som hon brukar, hon rockar inte om man säger så *ler*
    Sibel: Bra sångerska, men inte min stil eller smak
    Sebastian: Som väntat ... skitbra igår =)

Glömt någon?

Hamstern
    Det som är så kul med musik är ju att även om man inte är proffs i ämnet så kan man ju ändå tycka om olika artister för deras olika egenskaper, som sagt smaken är som baken!

=)

• Fru Dina

Tycker alla är duktiga men tyvärr är Jens lite tråkig. De andra tre har ju speciella utseenden - Jens är nog lite för pojkaktig för min smak!

• Jefa

Tycker att det lät alldels för skrikigt när Sibel sjunger. Det enda bra hon gjort i dessa finaler är Imagine med John Lennon.

Är Agnes autistisk??

• Hamstern

Babette: Jamen självklart! Det tycker jag också, men det är många som säger att till exempel Agnes inte har nån talang, att sebastian inte har nåt i idol att göra osv, och att alla blir så påverkade av juryn. Det tycker jag är fel. Många röstar på den dom tycker ser bäst ut, eller den som dom tycker är roligast etc... Då handlar det inte om musik längre tycker jag.

Men absolut! Smaken är som baken och det är ju bara roligt!

• calcioaddict

Jefa: Varför skulle Agnes vara autistisk? Hon rockade ju inte direkt, men jag undrar bara vad du menar.