• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • calcioaddict

Öh, är det var jag som inte förstår det komiska med att Agnes skulle vara autistisk? Fast det kanske var det med Sibel som var kul?

• vårtulpan

Fast allvarligt talat, kanske nån redan skrivit, men nåt jag inte fattar att juryn inte tog upp:
    1. Hur kan man för det första ens VÄLJA stairway to heaven?? märkligt.. och dessutom göra den med en FLÖRT rakt in i kameran haha! ska man skratta eller gråta..?

2. jag gillar agnes annars, men wonderwall är inte rock, och sen gjorde hon den ju till soul?? konstigt tycker jag...

• vårtulpan

tror det va fredrik virtanen från aftonbladet(?) som skrev att agnes va autistisk, fast det va väl bara "skämt"?
    kanske va det jefa mena?

• calcioaddict

Tack för ledtråden, cowgirl! Jag ska kolla in vad Virtanen skrivit.

• UmmAdem

Jag undrar två saker:
    Vad gör jens kvar i Idol????
    Varför kommenterar juryn Agnes utseende till 99%, snarare än hennes framträdande?? Hon var riktigt dålig igår, men det märks vem som är juryfavvo....

• Manuellas Mama

E det ngn på den här planeten som avskyr Agnes så e det JAG.

Asså det känns som henns käke sitter lös när hon sjunger så dey blir ingen power i hennes röst.

Jag hajar på Sibel.
    Sebbe e bra men han e inte min stil.
    Jens, kan ngn själ där ute förklara va han gör fortfarande i IDOL2005??

Mimmi

• vårtulpan

ingen annan som reagerade på jens HEMSKA flört mitt i legendariska stairway to heaven??

• calcioaddict

cowgirl: Jodå, var det inte en traditionell dansbandsflirt?!

• silhuett

Ja, Agnes är juryns lilla gullegris..
    jag tycker hon sjöng både falskt och otydligt igår. Och väldigt svagt, hennes röst försvann ju i musiken, hördes knappt. Men det gör den nästan alltid.

• UmmAdem

Ja, hejja hejja sibel! Tycker oxå om sebbe, men han är inte riktigt min stil heller!