• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Lejra

Gäspan: igår hängde ingen löst, dom berättade direkt vem som hade fått minst röster...

Min favorit igår var helt klart Sebastian, märktes att det var hans område å jag störde mig inte alls på hans rörelser som jag brukar göra för nu skulle dom ju var där!

Sibel var kanon i första låten, men tyvärr orginalet på Metallica låten är så mycket bättre.

Agnes: Näe detta var inte hennes stil alls...

Jens: Förvånade mig genom att faktiskt göra sina bästa framträdanden hittills, dock fortfarande lite för mesigt...

Måns: hans första låt var kanon! Den andra låten är jättebra i original, men näe det var verkligen som juryn sa, utan inlevelse....

Jag blev trots allt förvånad över att Måns fick lämna, trodde nog att det skulle bli Jens...

• Gäspan

Jag hoppas på final mellan Sebastian och Sibel. Och i den hoppas jag att Sebastian kommer tvåa. Han får nog en bättre karriär på egen hand. Skulle lida av att se honom med Daniel Lindströms låtmaterial och den typen av smör-upplägg. Det passar nog Sibel bättre......

• ming

Gäspan det har du faktiskt rätt i.
    Fast hellre att Agnes vinner isf, inte Sibel.

• Angelica

Harley--_> Där går visst bara repris på TV400...

• Zhara

Men va f*n e de som händer???? Vem i hela världen röstar på Jens????? Jag ska personligen banka skiten ur dom Har dom fel på ögon o hörsel, han kan ju inte sjunga??? O han kan definitivt inte föra sig på en scen!!!!!

Hua!!! Bua för alla som röstar på Jens!!!!! ( )

• Tjockepoffa

Hur kan de säga att Sibel gjorde Metallica-låten bra!? Hon fördtörde den i mina öron.
    Fattar ingenting, hörde de inte hur hon lät på de låga tonerna?

Jens...helt otroligt att han fortfarande är kvar som sagt. Fast igår var han ok!

Agnes är helt klart min favorit. Hon kommer att gå långt tror jag kanonduktig!!!

Sebastian är riktigt duktig han med.

Måns var inte så bra igår, förstod att det var hans tur att åka.

• Lörpa

Tjockepoffa

håller FULLSTÄNDIGT med dig ang Sibel och Metallicas Nothing Else Matter,,,fasen va hon förstörde den*BUUUHUU*

• Gladskiten

Det låter på alla som skriver här inne om sina utlåtanden att ni bara kopierat exakt vad juryn säger!!!
    Lite irriterande faktikst. Jag menar ..skulle ni verkligen säga så där tex att "agnes äger scenen" osv om inte juryn sagt det innan???????????

Ursäkta, men så tycker jag!

• LillaJag79

vem var det som åkte ut igår? Jag somnade i soffan så jag missade slutet som vanligt.